Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در پی امضاء تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پرورش اظهار کرد: در قالب تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش از این پس معلمان و نخبگان آموزش و پرورش به عنوان «صلح یاران» به یاری شورای حل اختلاف می‌آیند.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های امسال ما در شورای حل اختلاف استفاده بیشتر از ظرفیت دستگاه‌های اثرگذار و سازمان‌های مردم‌نهاد برای گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 جعفری افزود: در قالب تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش از این پس معلمان و نخبگان آموزش و پرورش به عنوان «صلح یاران» به یاری شورای حل اختلاف می‌آیند و برای حل و فصل مشکلات و ایجاد سازش در برخی پرونده‌های خاص تلاش می‌کنند.
 رئیس شورای حل اختلاف گلستان ادامه داد: آموزش دانش آموزان و فعال کردن آنان در قالب سفیران صلح و آموزش کنترل خشم و مهارت‌های حل و فصل اختلاف و خصومت به نوجوانان در مدارس از جمله اهدافی است که در قالب این تفاهم‌نامه دنبال می‌کنیم.
جعفری گفت: شورای حل اختلاف در کنار تلاش برای توسعه فرهنگ صلح و سازش، بر روی حل ریشه‌ای مشکل و جلوگیری از خشونت هم متمرکز شده است.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای حل اختلاف صلح و سازش آموزش دانش آموزان مهارت های حل و فصل اختلاف معلمان و نخبگان صلح یاران احمد جعفری شورای حل اختلاف آموزش و پرورش تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود