Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@12:06:59 GMT

منطق حاج قاسم صهیونیست ها را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۱۶۳۳

منطق حاج قاسم صهیونیست ها را شکست داد

امروز، قرارگاه حسین‌بن‌علی ایران است، فشار دشمنان، شما را دچار تفرقه نکند، حاج قاسم در حال استراتژی ایجاد منطق مقاومت با راه اندازی گروه های مقاومت از عراق لبنان سوریه افغانستان فلسطین و حتی کل عالم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ شاید آن روزی که حاج قاسم از این سنگر به آن سنگر می رفت و به قول خودش این پاها را در سنگرهای طولانی، خمیده جمع کردم و در دفاع از دینت دویدم، جهیدم، خزیدم، گریستم، خندیدم و خنداندم و گریستم و گریاندم؛ افتادم و بلند شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید دارم آن جهیدن‌ها و خزیدن‌ها و به حُرمت آن حریم‌ها، آن‌ها را ببخشی و آن جایی که منطق بعضی در خنده های اوباما و امضای کری، تضمین به خود می گرفت و حرف ولایت را کنار گذاشتن و آمریکا را نقطه عطف آرزوهای خود با مارک کدخدا و همه کاره دنیا قالب ملت کردند،حاج قاسم منطقش را این جور فریاد می زد، برای نجات اسلام، خیمه ولایت را رها نکنید.

امروز، قرارگاه حسین‌بن‌علی ایران است، فشار دشمنان، شما را دچار تفرقه نکند، حاج قاسم در حال استراتژی ایجاد منطق مقاومت با راه اندازی گروه های مقاومت از عراق لبنان سوریه افغانستان فلسطین و حتی کل عالم بود.

او که این روزها را به خوبی درک می کرد، منطق مقاومت را غالب ترین منطق و به روز ترین منطق می دانست و امروز صحنه شکست جنگ ۱۱ روزه رژیم صهیونیستی را رقم زد با هنر بزرگ خود که به تعبیر امام خامنه ای که فرمودند" این مرد، دست فلسطینی‌ها را پُر کرد؛ کاری کرد که یک منطقه کوچکی، یک وجب جا مثل نوار غزه در مقابل رژیم صهیونیستی با آن همه ادعا می‌ایستد، کاری و بلایی سرِ آن‌ها می‌آورد که آن‌ها سر ۴۸ ساعت می‌گویند آقا بیایید آتش‌بس بدهید؛ این‌ها را حاج قاسم سلیمانی کرد. دستشان را پُر کرد.کاری کرد که بتوانند بِایستند، بتوانند مقاومت کنند. این چیزی است که برادران فلسطینی ما مکرّر در مکرّر پیش خود بنده گفته‌اند. البتّه من می‌دانستم، امّا آن‌ها هم آمدند پیش ما شهادت دادند. در سفرهای متعددی که این رهبران فلسطینی آمدند".

نویسنده: سنجری

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان

شبکه «المنار» بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش فارس، در این گزارش آمده است که طی یک ساعت اخیر مناطق اطراف شهرک‌های «عیتا الشعب»، «مارون الرأس»، «عیترون»، «حولا»، «کفرکلا» و «الخیام» مورد اصابت موشک‌های اشغالگران قرار گرفته است.

خبرنگار المنار از جنوب لبنان همچنین گفت که چندین موشک و راکت نیز در پاسخ به این تجاوزات نظامی، پی در پی به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و ضمن فعال کردن آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیست، سامانه‌های پدافندی «گنبد آهنین» را نیز درگیر کردند.

در هلند گروهی از وکلا درخواستی را برای صدور حکم بازداشت برای نخست‌وزیر و مقامات اسرائیل به دادگاه کیفری بین‌المللی ارائه دادند.

صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند. جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیرو‌های مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد