Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکری گفت: علی رغم اطلاع واصله از نمایندگی امور خارجه در ارومیه مبنی بر اینکه کشور ترکیه از ۱۸ اردیبهشت سال جاری بازگشایی مرزهای مشترک با کشور ترکیه منوط به اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است.

«ارسلان شکری»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: علی رغم اطلاع واصله از نمایندگی امور خارجه در ارومیه مبنی بر اینکه کشور ترکیه از (۱۸ اردیبهشت) سال جاری اقدام به پذیرش تمامی مسافرین با ارائه تست منفی کووید ۱۹ خواهد کرد، تصمیمات اتخاذ شده توسط ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا در مورد پذیرش  مشروط مسافرین ورودی و خروجی در پایانه های مرزی استان همچنان پا برجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود : طبق تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا هم اکنون پذیرش مسافرین در مرزهای سرو ، بازرگان و رازی بصورت محدود و در حد تردد اتباع دو کشور و در صورت ضرورت تردد دانشجویان دو طرف با انجام تست PCR انجام می گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: براساس هماهنگی های انجام شده امکانات لازم برای انجام تست و کنترل های بهداشتی در پایانه های مرزی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر قرار گرفته است.

وی افزود: در طول یکسال گذشته نزدیک به ۹۳ درصد کاهش تردد مسافر در پایانه های مرزی را شاهد بودیم بطوریکه نزدیک به ۵۰۰ هزار در این مدت از مرزهای استان به دارا بودن شرایط اعلامی تردد کردند.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرزهای مشترک ایران ارومیه آذربایجان غربی مقابله با بیماری کرونا کشور ترکیه ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند