Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامرانی گفت:‌ سازمان جوانان هلال احمر کشور در راستای معطوف کردن هرچه بیشتر اندیشه کودکان و بزرگ‌سالان به موضوع صلح دوستی هفتمین جشنواره نقاشی صلح و دوستی را برگزار کرد و اعضای کانون فارس توانستند مقام‌های برتر استانی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی» امروز (شنبه ۱ خرداد) در جمع خبرنگاران گفت:‌ سازمان جوانان هلال احمر کشور در راستای معطوف کردن هرچه بیشتر اندیشه کودکان و بزرگ‌سالان به موضوع صلح دوستی هفتمین جشنواره نقاشی صلح و دوستی را برگزار کرد و اعضای کانون فارس توانستند مقام‌های برتر استانی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اظهار کرد: این جشنواره ملی با هدف آشنایی کودکان با جمعیت هلال‌احمر و صلیب‌سرخ برنامه‌ریزی شده است. ترویج و نشر اهداف بشردوستانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، نهادینه کردن فرهنگ صلح و دوستی و مهرورزی از دیگر اهداف اجرایی این جشنواره به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه «آوا طاهریان فرد» و «معصومه رفعت‌خواه» از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فراشبند و «طنازسادات طباطبایی» عضو مرکز فرهنگی هنری آباده به عنوان برگزیدگان استانی این رویداد معرفی شدند که با راه‌یابی آثارشان به مرحله کشوری در این رقابت در سطح ملی نیز شرکت خواهند داشت.

کامرانی گفت: جشنواره ملی نقاشی «صلح و دوستی» همه ساله از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با هدف ترویج صلح و دوستی در بین کودکان برگزار می‌شود.
 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزیدگان شیراز صلح و دوستی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دبیر اجرایی جشنواره گفت: ۱۰ گروه نمایشی از ۸ صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده اند که ۶ گروه از آنها از اعضای کانون و ۴ گروه آزاد شرکت کرده اند.

نوشین بیگلریان افزود: ۳ گروه برگزیده این جشنوازه به مرحله‌ کشوری که شهریور در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز