Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@04:26:17 GMT

حریف استقلال سومین تیم ضعیف نیم فصل دوم است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۱۹۸۱

حریف استقلال سومین تیم ضعیف نیم فصل دوم است

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران در دیداری معوقه از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر، دوشنبه شب به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند که در صورت پیروزی یا تساوی در این دیدار می‌توانند با دو پله صعود در جدول، به رده سوم برسند و از این جهت این دیدار برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

استقلال در حالی باید با صنعت نفت دیدار کند که این تیم آبادانی با حضور در رده دوازدهم جدول، شرایط چندان مناسبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند بعید به نظر می‌رسد با توجه به هفته‌های باقی مانده از مسابقات این تیم با خطر سقوط به دسته پایین‌تر مواجه شود، اما امکان اینکه آنها به رده‌های پایین‌تر جدول سقوط کنند وجود دارد.

صنعت نفت یکی از تیم‌های ضعیف نیم فصل دوم بوده که نتایجش با نیم فصل اول بسیار متفاوت است. شاگردان سیروس پور موسوی که در پایان نیم فصل اول در رده پنجم قرار داشتند، همراه ماشین سازی و سایپا یکی از ۳ تیمی هستند که در نیم فصل دوم طعم پیروزی را نچشیده اند. صنعت نفت بعد از سایپا و ماشین سازی، سومین تیم ضعیف نیم فصل دوم است.

نفتی‌ها در نیم فصل دوم ۷ بار به میدان رفته‌اند که حاصل ۳ پیروزی و ۴ شکست است. آنها در این ۷ بازی تنها یک بار آن هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده‌اند که این آمار نشان از افت شدید آنها در نیم فصل دوم است. شاگردان پور موسوی در نیم فصل دوم با یک گل زده (آن هم از روی نقطه پنالتی) ضعیف‌ترین خط حمله را دارند، در ۷ دیدار خود ۶ بار دروازه شان باز شده است.

دیدار دو تیم استقلال و صنعت نفت مربوط به هفته بیستم لیگ برتر، از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۳۰ خرداد در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 5217366

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی فوتبال کشور المپیک 2020 توکیو فدراسیون فوتبال جام تختی تکواندو جام حذفی فوتسال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی فوتسال ایران مهدی طارمی نیم فصل دوم صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم

دیدار دو تیم صنعت نفت و مس رفسنجان با تک گل علی یوسف به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت نفت و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

تک گل این دیدار را علی یوسف در دقیقه ۱۹ به‌سود صنعت‌نفت به ثمر رساند.

خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان کد خبر 751253

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت