Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@04:35:59 GMT

دستگیری سارقان به عنف طلاجات کودکان در کاشان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۲۰۵۹

دستگیری سارقان به عنف طلاجات کودکان در کاشان

تین نیوز

با تلاش همه جانبه ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد کاشان، سارقان به عنف طلاجات کودکان در کاشان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات کودکان در پوشش خانواده در سطح پارک‌های شهر کاشان و متواری شدن سارقان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه و با توجه به فقدان هیچگونه دلیل و مدرکی مبنی بر محل وقوع جرم، ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد با بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود نهایتا پس از چندین روز تعقیب و مراقبت و گشت‌زنی‌های پنهان موفق شدند متهمان را شناسایی و قبل از انجام سرقت مجدد در سطح پارک بازی یکی از اماکن تفریحی کاشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان که خانمی ۳۱ ساله به همراه فرزند و برادرش بودند به کلانتری انتقال که ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده و پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک جرم به ناچار لب به اعتراف گشوده و تا کنون به ۳ مورد سرقت به عنف طلاجات کودکان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند به شهروندان توصیه کرد: از پوشیدن زیورآلات قیمتی هنگام تردد کودکان در معابر، بوستان‌ها و اماکن عمومی و مذهبی خوداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کاشان فرمانده انتظامی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو