Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@15:20:59 GMT

دستگیری قاچاقچی فراری در سقز

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۲۰۶۰

دستگیری قاچاقچی فراری در سقز

فرمانده انتظامی سقز گفت: محکوم متواری که به اتهام قاچاق کالا و پرداخت جزای نقدی بیش از ۱۷ میلیارد ریال تحت تعقیب قضایی بود، توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ صید علی صفری روز شنبه اظهار داشت: دستگیری محکوم متواری که به اتهام قاچاق کالا و پرداخت جزای نقدی صادره توسط شعبه تعزیرات حکومتی استان کردستان تحت تعقیب قضایی بود، به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات گسترده اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاه، محاصره و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سقز افزود: محکوم متواری به اتهام قاچاق کالا و پرداخت جزای نقدی بیش از ۱۷ میلیارد و ۱۷۴میلیون ریال در حق صندوق دولت، صادره از شعبه تعزیرات حکومتی استان و شهرستان تحت تعقیب قضایی بود.

وی یادآور شد: پس از بررسی و استعلام بعمل آمده از سامانه ها مشخص شد متهم دارای چندین فقره سوابق متعدد کیفری در حوزه قاچاق کالا نیز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه متهم پس از تکمیل مراحل پرونده راهی مرجع قضایی شده بود، افزود: متعاقبا این متهم به زندان مرکزی سقز تحویل داده شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس