Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح روز شنبه، یکم خرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۳/۱؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

تمایل فرهاد مجیدی به بازگشت روزبه چشمی

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که فرهاد مجیدی دوست دارد در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، روزبه چشمی بازیکنی است که در پایان فصل گذشته استقلال را ترک کرد و راهی ام صلال قطر شد تا برای اولین بار تجربه فوتبال در خارج از ایران را کسب کند.

چشمی با پایان فصل از باشگاه ام صلال قطر جدا شد تا حالا فرهاد مجیدی ابراز تمایل کند این بازیکن را به استقلال برگرداند، هرچند چشمی امیدوار است همچنان به فوتبالش در قطر ادامه دهد.

مجیدی دوست دارد فصل بعد در استقلال سیستم ۲-۵-۳ را پیاده کند و روزبه چشمی بازیکنی است که به درد بازی کردن در پست دفاع میانی سمت راست می خورد.

دعوت علی قربانی و حجت حق وردی به تیم ملی آذربایجان

جیووانی دی‌بیاسی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال آذربایجان نام حجت حق‌وردی، مدافع ایرانی سومقاییت را در بین فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار آذربایجان قرار داد.

به نظر می‌رسد بعد از علی قربانی، قرار است حجت حق‌وردی نیز به عنوان دو بازیکن ایرانی با پذیرفتن تابعیت آذربایجانی برای این تیم به میدان برود.

شیخ دیاباته تمایل ندارد در استقلال بماند

استقلالی ها به این نتیجه رسیده اند که شیخ دیاباته تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.

به گزارش طرفداری، شیخ دیاباته به دلیل آنچه مصدومیت خوانده از بعد از دربی در تمرین استقلال شرکت نکرده است، در حالی که او در این بازی در طول دقایق کمی که در زمین بود با مصدومیت روبرو نشد و اعضای کادر فنی استقلال از آسیب دیدگی او بی اطلاع هستند.

نکته عجیب ماجرا این است که دیاباته چند ماهی است دستمزد خود را دریافت نکرده و اگرچه باشگاه استقلال امروز مدعی شد این بازیکن به باشگاه اخطار فسخ قرارداد نداده اما گفته می شود دلیل غیبت او در تمرینات به این موضوع مرتبط است.

در این بین شنیدیم دیاباته از چند باشگاه حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارد و به همین دلیل تمایل دارد از این تیم جدا شود و برای فصل بعد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.

رییس فدراسیون در برنامه تلویزیونی پسر خاله | ادعای رسانه داخلی

ساعتی قبل از حضور رییس فدراسیون در برنامه شب های فوتبالی، خبرورزشی ادعا کرده بود شهاب عزیزی خادم امشب در برنامه پسر خاله خود حضور خواهد یافت.

به گزارش طرفداری، خبرورزشی مدعی شد رییس فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه شب های فوتبالی که مجری اصلی آن محمد میر، پسرخاله اش است، از سیاست های خود که با انتقادات وسیعی روبرو شده دفاع می کند.

اگر ادعای خبرورزشی درست باشد شهاب عزیزی خادم امشب در برنامه شب‌های فوتبالی به پرسش های پسرخاله اش جواب داد و از حضور پسر عمویش در بخش آی تی فدراسیون دفاع کرد!

رسمی؛ داگلاس کاستا به گرمیو پیوست

همان طور که ساعاتی پیش خواندید، انتقال داگلاس کاستا، وینگر ۳۰ ساله برزیلی یوونتوس به گرمیو تکمیل و رسمی شد.

به گزارش وب سایت یوونتوس، داگلاس کاستا که در فصل ۲۱-۲۰۲۰ دوره ناموفقی را به صورت قرضی در بایرن مونیخ سپری کرد، با انتقال قرضی یک ساله تا ژوئن ۲۰۲۲ به گرمیو برزیل پیوست. قرارداد داگلاس کاستا در ژوئن ۲۰۲۲ با یوونتوس تمام می شود و این یعنی جدایی او از بیانکونری به صورت رایگان انجام شده است. داگلاس کاستا از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ برای یوونتوس به میدان رفت و در ۱۰۳ بازی برای این باشگاه توانست ۱۰ گل و ۲۱ پاس گل ثبت کند. داگلاس کاستا که فوتبالش را در گرمیو شروع کرده، پس از ۱۳ سال دوباره پیراهن این تیم را به تن می کند.

سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست / غیر رسمی

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، همانطور که پیش از این خواندید، سرخیو آگوئرو با بارسلونا به توافق رسیده است. به نظر می رسد جزئیات قرارداد هم حل و فصل شده اند و طرفین به توافقات نهایی دست یافته اند. آگوئرو قرار است با بارسلونا یک قرارداد ۲ ساله به امضا برساند (تا ژوئن ۲۰۲۳). ظاهرا در این قرارداد، پاداش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم وجود دارد.  صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۳/۱؛ گیشه مطبوعات داخلی 

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ رضا قوچان نژاد و پسرش امیر عابدزاده

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داگلاس کاستا صبحانه ورزشی روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران

داوری در توییتر خود نوشت:نامه چهار عضو شورای شهر تهران به مهدی چمران نشان میدهد که مردم را با خرید ۵۵۰ میلیون یورویی اتوبوس برقی چینی مشغول کردند تا قرارداد‌های مساله دار ۱.۲۳ میلیارد یورویی زاکانی با کمپانی‌های چینی مخفی بمانند!

‌این قرارداد‌های خرید دوربین‌های هوشمند ترافیک و کنترل شهری (۴۰۰ میلیون €) ۱۵۰ هزار موتور سیکلت برقی (۲۲۵ میلیون€)، ۲۷۵۰۰ تاکسی برقی (۲۲۵ میلیون €) و ۱۰ هزار ون برقی (۳۸۰ میلیون€) از شرکت‌های بی نام و نشان چینی که برخی از آنان مانند شرکت Tidndy حتی نامشان در اینترنت هم نیست، فاقد توجیه امنیتی و اقتصادی بوده و باید توسط دستگاه‌های ذیربط بررسی شوند.


منبع: برترین‌ها

tags # علیرضا زاکانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی