Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۳/۱؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

تمایل فرهاد مجیدی به بازگشت روزبه چشمی

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که فرهاد مجیدی دوست دارد در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

به گزارش طرفداری، روزبه چشمی بازیکنی است که در پایان فصل گذشته استقلال را ترک کرد و راهی ام صلال قطر شد تا برای اولین بار تجربه فوتبال در خارج از ایران را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمی با پایان فصل از باشگاه ام صلال قطر جدا شد تا حالا فرهاد مجیدی ابراز تمایل کند این بازیکن را به استقلال برگرداند، هرچند چشمی امیدوار است همچنان به فوتبالش در قطر ادامه دهد.

مجیدی دوست دارد فصل بعد در استقلال سیستم ۲-۵-۳ را پیاده کند و روزبه چشمی بازیکنی است که به درد بازی کردن در پست دفاع میانی سمت راست می خورد.

دعوت علی قربانی و حجت حق وردی به تیم ملی آذربایجان

جیووانی دی‌بیاسی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال آذربایجان نام حجت حق‌وردی، مدافع ایرانی سومقاییت را در بین فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار آذربایجان قرار داد.

به نظر می‌رسد بعد از علی قربانی، قرار است حجت حق‌وردی نیز به عنوان دو بازیکن ایرانی با پذیرفتن تابعیت آذربایجانی برای این تیم به میدان برود.

شیخ دیاباته تمایل ندارد در استقلال بماند

استقلالی ها به این نتیجه رسیده اند که شیخ دیاباته تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.

به گزارش طرفداری، شیخ دیاباته به دلیل آنچه مصدومیت خوانده از بعد از دربی در تمرین استقلال شرکت نکرده است، در حالی که او در این بازی در طول دقایق کمی که در زمین بود با مصدومیت روبرو نشد و اعضای کادر فنی استقلال از آسیب دیدگی او بی اطلاع هستند.

نکته عجیب ماجرا این است که دیاباته چند ماهی است دستمزد خود را دریافت نکرده و اگرچه باشگاه استقلال امروز مدعی شد این بازیکن به باشگاه اخطار فسخ قرارداد نداده اما گفته می شود دلیل غیبت او در تمرینات به این موضوع مرتبط است.

در این بین شنیدیم دیاباته از چند باشگاه حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارد و به همین دلیل تمایل دارد از این تیم جدا شود و برای فصل بعد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.

رییس فدراسیون در برنامه تلویزیونی پسر خاله | ادعای رسانه داخلی

ساعتی قبل از حضور رییس فدراسیون در برنامه شب های فوتبالی، خبرورزشی ادعا کرده بود شهاب عزیزی خادم امشب در برنامه پسر خاله خود حضور خواهد یافت.

به گزارش طرفداری، خبرورزشی مدعی شد رییس فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه شب های فوتبالی که مجری اصلی آن محمد میر، پسرخاله اش است، از سیاست های خود که با انتقادات وسیعی روبرو شده دفاع می کند.

اگر ادعای خبرورزشی درست باشد شهاب عزیزی خادم امشب در برنامه شب‌های فوتبالی به پرسش های پسرخاله اش جواب داد و از حضور پسر عمویش در بخش آی تی فدراسیون دفاع کرد!

رسمی؛ داگلاس کاستا به گرمیو پیوست

همان طور که ساعاتی پیش خواندید، انتقال داگلاس کاستا، وینگر ۳۰ ساله برزیلی یوونتوس به گرمیو تکمیل و رسمی شد.

به گزارش وب سایت یوونتوس، داگلاس کاستا که در فصل ۲۱-۲۰۲۰ دوره ناموفقی را به صورت قرضی در بایرن مونیخ سپری کرد، با انتقال قرضی یک ساله تا ژوئن ۲۰۲۲ به گرمیو برزیل پیوست. قرارداد داگلاس کاستا در ژوئن ۲۰۲۲ با یوونتوس تمام می شود و این یعنی جدایی او از بیانکونری به صورت رایگان انجام شده است. داگلاس کاستا از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ برای یوونتوس به میدان رفت و در ۱۰۳ بازی برای این باشگاه توانست ۱۰ گل و ۲۱ پاس گل ثبت کند. داگلاس کاستا که فوتبالش را در گرمیو شروع کرده، پس از ۱۳ سال دوباره پیراهن این تیم را به تن می کند.

سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست / غیر رسمی

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، همانطور که پیش از این خواندید، سرخیو آگوئرو با بارسلونا به توافق رسیده است. به نظر می رسد جزئیات قرارداد هم حل و فصل شده اند و طرفین به توافقات نهایی دست یافته اند. آگوئرو قرار است با بارسلونا یک قرارداد ۲ ساله به امضا برساند (تا ژوئن ۲۰۲۳). ظاهرا در این قرارداد، پاداش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم وجود دارد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داگلاس کاستا روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟

به گزارش پارس نیوز، براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

مهر در گزارشی نوشت، تا پایان سال (۱۴۰۲)، با شروع سال جدید یکی از مشکلات و کابوس‌های مستأجران افزایش نرخ اجاره‌بها است که در مقابل موجب فاصله گرفتن نرخ‌های پیشنهادی اجاره بها با قدرت پرداختی مردم، به مشکل جدی این روزهای مستأجران تبدیل شده است.

بازار ساخت مسکن روند مثبتی نداشته و سیاست‌های انقباضی دولت، علاوه بر ایجاد آرامش موقتی در این صنعت، عملاً مشکلات قبلی را تشدید کرد. البته با بازار مسکن با تأثیرپذیری از سال گذشته امسال را هم در رکود گذراند. کارشناسان حوزه مسکن معتقدند، دیگر توانی نزد مردم برای خرید خانه باقی نمانده است.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع : خبر آنلاین

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت