Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- در جلسه معاملاتی امروز شنبه اول خرداد ماه در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۶۰ هزار کیلووات ساعت برق توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا، برای دوره تحویل هفتگی خرداد ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.

 در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه نیز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سنفت۰۰۱) ۴۳۵۰ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۱۴۱ میلیون و ۵۸ هزار ریال و نماد (سنفت۰۰۹) ۳۲۶۰ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال و نماد (سمیعا۰۰۲) ۱۶۰ هزار و ۹۲۶ قرارداد با ارزش ۲۱۰۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۹۰۰ ریال معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطر نشان می شود، در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گشایش یافتند. همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه۲ خرداد پایان جلسه معاملاتی روز چهارشنبه متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

همچنین در جلسه معاملاتی ۲۹ اردیبهشت ماه، در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران و در تابلوی اوراق گواهی ظرفیت، ۵۴۳ ورقه گواهی ظرفیت نقدی با ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۶ میلیون و ۶۲۷ هزار ریال معامله شد.

سنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جلسه معاملاتی باری روزانه بورس انرژی فروشی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی