Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:40:06 GMT

ثبت نام دانش آموزان خوزستانی شروع شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۲۶۵۶

ثبت نام دانش آموزان خوزستانی شروع شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه امسال ثبت نام همه پایه‌های تحصیلی بجز پایه اول ابتدایی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود، گفت: ثبت نام دانش آموزان در بستر فضای مجازی و از طریق سامانه pada.medu.ir انجام می‌شود.

او با اشاره به این نکته که ثبت نام پایه اول ابتدایی در جهت سنجش سلامت دانش آموزان به صورت حضوری خواهد بود، افزود: ثبت نام پایه‌های ورودی شامل هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم به صورت غیرحضوری و بر بستر سامانه پادا انجام و ثبت نام دانش آموزان میان پایه به صورت خودکار و بوسیله سامانه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ثبت نام دانش آموزان دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر، گفت: در حالی که در نخستین روز خرید برق توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق از بورس انرژی (۵ اردیبهشت ماه جاری)، ٧١ میلیارد ریال برق معامله شده بود، ارزش این معاملات در آغاز هفته دوم با جهش خیره کننده به ۶۸۴ میلیارد ریال رسید.

مدیرعامل توانیر در ادامه تاکید کرد: در هفته نخست ۱۶۹ معامله به ارزش حدود ١٣٠ میلیارد تومان و حجم حدود ١.٢ میلیون مگاوات ساعت انجام شد در اولین روز معاملاتی هفته دوم ۶۸ معامله با حجم ۶۳۸ هزار و ٨٨٠ مگاوات ساعت برق به ثبت رسید.

مدیرعامل توانیر نکته حائز اهمیت در این هفته از معاملات را، افزایش سهم نیروگاههای بخش خصوصی از نیروگاههای دولتی عنوان کرد به طوری که در آغازین روز این هفته از معاملات، ٧٨ درصد معاملات به وسیله نیروگاههای خصوصی انجام شد. با اصلاح جریان مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع نیروی برق از اول اردیبهشت ماه جاری برق مورد نیاز خود را از بورس انرژی خریداری می‌کنند.

کد خبر 6002692

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است