Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:56:37 GMT

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته مقاومت در کرمان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۲۷۱۶

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته مقاومت در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود مهدوی پیش از ظهر امروز یکم خردادماه در نشست خبری به‌مناسبت هفته مقاومت اظهار داشت: هفته مقاومت از امروز شروع تا پنج شنبه ادامه خواهد داشت و در این هفته ویژه برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که برنامه ویژه آن در سوم خردادماه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه عملیات بیت‌المقدس برای آزادسازی خرمشهر از روز ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ شروع و در  سه مرحله این عملیات برنامه‌ریزی شده بود، تصریح کرد: سوم خردادماه خرمشهر با ایثار و مقاومت رزمندگان آزاد شد و اولین کسانی که وارد  شهرخرمشهر شدند همرزمان استان کرمان از تیپ آن زمان ثارالله بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی  با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از امروز با افتتاح کانون خبرنگاران دفاع  مقدس شروع می‌شود، بیان داشت: غبارروبی گلزار شهدا و شهدای گمنام استان ساعت ۸ صبح روز سوم خرداد و همزمان رونمایی از چند اثر از جمله؛ تولید و رونمایی از نقاشی و خاطره (تصویرسازی ) ۵ سردار شهید عملیات بیت‌المقدس، رونمایی و انتشار موشن‌گرافی و اینفوگرافی نقش لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات بیت‌المقدس، کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه جانبازان فتح خرمشهر، در روز سوم خرداد ماه ساعت ۱۱ صبح پخش سرودهای آزادسازی خرمشهر از طریق رادیو و بلندگوهای ادرات و سازمان‌ها  ویژه ساعت پیروزی و شب خاطره دفاع مقدس با محوریت فاتحان خرمشهر می‌توان نام برد.

وی گفت: افتتاح انجمن موسیقی مقاومت، برگزاری رژه موتوری در عصر سوم خرداد از موزه دفاع مقدس تا گلزار شهدا، بازدید رایگان از موزه‌های ذوالفقار ارتش و موزه دفاع مقدس، دیدار و تجلیل از تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس و ... از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت است.

مدیرکل حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان عنوان کرد: شورای نشر کتب دفاع مقدس اخیرا در استان راه‌اندازی شد و در این زمینه  ۱۳ نویسنده خوب استان با ما همکاری دارند.

مهدوی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون ۱۱۰ کتاب با موضوع مقاومت چاپ شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته  قرار شد ادارات یک کتاب و در زمینه شهید اداره خود تهیه کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان هفته مقاومت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر عملیات بیت المقدس هفته مقاومت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد