Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:03:13 GMT

شیرینی هلالی وانیلی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۲۷۶۵

شیرینی هلالی وانیلی + تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم طرز تهیه شیرینی هلالی وانیلی را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید 

آموزش آشپزی؛ از آش کشک خوشمزه شمالی و پیراشکی مخصوص مجلسی تا باسترما پلو + تصاویر


مواد مورد نیاز
کرة نرم شده...... ١١٥ گرم

پودر شکر.... ٣ قاشق سوپخوری

آرد..... ۱۵۰ گرم

وانیل شکری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..... ١ قاشق چایخوری

شکلات شیری برای تزئین..... ٥٠ گرم

پودر پسته برای تزئین ...... به میزان لازم

روش تهیه

کره و پودر شکر را در کاسة مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود. آن‌گاه آرد و وانیل را بیفزائید و مخلوط کنید. سپس مایة فراهم کرده را یک ساعت در دمای محیط نگه دارید تا آمادة مصرف شود. حالا آن را در کیسة شیرینی پزی دارای ماسورة کنگرة‌دار بریزید و هر بار قدری از آن را به شکل هلال، روی سینی دارای کاغذ روغنی بگذارید. اکنون سینی را در فر گرم کرده با دمای ۱۸۰ درجة سانتیگراد قرار دهید و شیرینی را به مدت تقریبی ۱۵-۲۰ دقیقه یا تا زمانی که طلایی رنگ شود، بپزید. اینک شیرینی را روی پنجرة سیمی خنک کنید. اکنون قسمتی از هر شیرینی را در شکلات آبکرده بزنید و رویش پسته بپاشید و روی فویل بگذارید تا شکلات ببندد.

منبع: شور و شیرین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی آشپزی ایرانی آشپزی خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز