Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شرکت مترو تهران در تداوم پویش "همسایه؛ سپاس" از ساکنان املاک پیرامونی ایستگاه‌های اقدسیه و مرزداران قدردانی به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سیدمجید هاشمی مسئول واحد بسیج شرکت مترو در این باره گفت: پس از طراحی پویش همسایه؛ سپاس در آذر ماه 1399 که با هدف قدردانی و عذرخواهی از همسایگان کارگاه‌های عمرانی مرتبط با احداث ایستگاه‌های مترو صورت پذیرفت، سال گذشته به دنبال افتتاح 7 ایستگاه میدان قیام، شهید اشرفی اصفهانی، چهل‌تن دولاب، آهنگ، شهید ستاری، یادگار امام (ره) و تربیت مدرس، ضمن سرکشی به همسایگان این ایستگاه‌ها با اهداء لوح تقدیر، یک شاخه گل و یک کادوی ناقابل، از بیش از 500 صاحب ملک و کسبه محل بابت زحمات متحمل شده در طول سال‌های ساخت ایستگاه دلجویی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در واقع این ساکنان املاک مجاور ایستگاه‌های در حال احداث هستند که در طول ساخت و ساز ایستگاه‌ها، بیشترین آزار و اذیت را تحمل می‌کنند و بدین لحاظ مسئولان امر خود را مکلف به عذرخواهی از آنان می‌دانند.
معاون اجتماعی شرکت مترو اضاافه کرد: امسال نیز بعد از افتتاح ایستگاه‌های اقدسیه در خط 3 و مرزداران در خط 6 مترو، طی دو روز متوالی در مجموع از 180 همسایه این دو ایستگاه قدردانی به عمل آمد تا بلکه گوشه‌ای ولو ناچیز از زحمات و مشکلات ناخواسته تحمیل شده به ایشان جبران شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، هاشمی گفت: این پویش که با اقبال مردم و خصوصاً ساکنان املاک پیرامونی ایستگاه‌های در حال ساخت و تکمیل مترو همراه شده است، ان‌شاءا... ادامه پیدا خواهد کرد تا شرکت مترو بخشی از وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود را به نحوی انجام داده باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مترو شرکت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای تحقق شعار سال و اهداف برنامه ششم توسعه اقتصادی ایران و اهداف باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز امضا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در این نشست اظهار کرد: با توجه به نقش بازار مالی در توسعه کشور و پیشبرد اهداف اقتصادی که از مسیر تشکیل سرمایه فراهم می‌شود، ضروری است که با کاهش ریسک‌های سیستماتیک، مسیر لازم برای فعالیت اقتصادی ایمن مهیا شود.

علی رضاپور افزود: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، به‌منظور آموزش و ارتقای شایستگی­‌های حرفه­‌ای پژوهشگران و نخبگان جامعه همکاری و تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و کارگزاری پویش البرز می‌تواند در راستای تقویت شایستگی­‌های حرفه‌­ای پژوهشگران و نخبگان کشور در حوزه بازار‌های مالی، ایجاد و توسعه مشاغل و حرفه­‌های مرتبط با بازار‌های مالی برای پژوهشگران و نخبگان جامعه، بسترسازی مشارکت مردم در جهش تولید کشور با توانمندسازی پژوهشگران و نخبگان جامعه، بسترسازی حضور پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در بازار کار و هدایت طرح‌­های پژوهشی در راستای رشد توانایی‌های پژوهشگران و نخبگان جامعه درراستای توسعه بازار‌های مالی مؤثر باشد.

وی تبیین کرد: همکاری و برنامه­‌ریزی برای اجرای منظم دوره­‌های آموزشی بررسی و تأیید استاندارد‌های آموزشی تهیه شده، تسهیل امکان بهره‌برداری از فضا و امکانات دانشگاه برای برگزاری دوره­‌ها به‌صورت حضوری و مجازی، ارائه مجوز‌های لازم حسب ضوابط و مقررات باشگاه، مشارکت در برگزاری دوره­‌های توانمندسازی دانشجویان واعضای باشگاه و مشارکت در ارائه دوره‌­های آموزشی الکترونیکی با استفاده از فناوری­‌های نوین آموزشی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه به امضای رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر ومحمد نصیری مدیر کارگزاری پویش البرز و زهرا سادات رئیسی مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود