Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه برتر کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، برترین روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور را معرفی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کاوه احمدی ضمن قدردانی از تلاش های تمامی مدیران و کارشناسان فعال در عرصه روابط عمومی بیان کرد: همکاران ما در ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور نقش مهمی در معرفی دستاوردهای دو حوزه ورزش وجوانان دارند که منجر به امید آفرینی و نشاط اجتماعی می شود .    وی گفت:استان های کهگیلویه وبویراحمد ،خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، گلستان، خراسان رضوی ، همدان، آذربایجان غربی، کردستان، یزد ، البرز و اردبیل استان هایی هستند که در حوزه خبر ، اطلاع رسانی و فضای مجازی توانستند "عنوان برتر کشور" را کسب کنند.   کاوه احمدی تصریح کرد:از جمله معیارهای سنجش در این دوره ارزیابی عملکرد ،تولید محتوای ملی ،ارتباط با رسانه ها ،فعالیت در فضای مجازی ،ارتباطات درون و برون سازمانی ،نظر سنجی ،به روز رسانی اخبار و اطلاعات ،سرعت ،دقت ،شفافیت در ارسال اخبار ،بهره مندی از تکنولوژی رسانه ای ،استفاده از توان کارشناسی ادارات کل و همکاری با اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کسب رتبه کل ورزش و جوانان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد