Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آتش‌بس جنگ ۱۱ روزه میان اسرائیل و فلسطین اظهار کرد: در این جنگ همه ملت فلسطین یکپارچه بودند و این مقاومت و ایستادگی و پاسخی که غزه به تجاوز صهیونیست‌ها می‌داد، بسیار ارزشمند بود. مردم در کشورهای بسیاری به حمایت از مردم فلسطین چه در اروپا و چه در آسیا به میدان آمدند، اما مقاومت و ایستادگی یک ملت پیروزی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در مدت شیوع کرونا روزهای سختی داشته‌ایم، یادآور شد: ما روزهای پیک این بیماری که ویروس جهش‌یافته وارد کشور شد و استانی را درگیر کرد و بعد سایر استان‌ها درگیر شدند را شاهد بودیم و نیز روزهایی را داشتیم که امیدبخش بود و مردم جهان خبر تولید واکسن برای این بیماری را شنیدند.

روحانی تاکید کرد: این ۱۵ ماه، روزهای تاریخی برای آزمون مردم ایران بود که هم شیوع کرونا را داشتند و هم تحریم‌ها را تجربه می‌کردند. قطعاً در این ۱۵ ماه مردم ما پیروز بودند و مدافعان سلامت در خط نخست این پیروزی قرار داشتند.

رییس جمهوری افزود: کشورهایی که تحریم و محاصره اقتصادی نداشتند هم خرید تجهیزات و دارو برایشان سخت بود، حالا ما که در تحریم بودیم وضعیت‌مان چقدر دشوارتر بود. کشوری که در تحریم نیست، می‌تواند به راحتی به اقشار و طبقات کمک می‌کند البته ما هم یاری کردیم ولی روزهای سختی بود.

وی ادامه داد: وقتی وارد پیک می شویم دستور العمل‌ها خوب مراعات می‌شود اما وقتی از پیک عبور می‌کنیم یک اطمینان کاذب در جامعه درست می شود و متاسفانه رعایت پروتکل‌ها کاهش می‌یابد، سهل‌انگاری‌ها آغاز می‌شود و همین مقدمه موج بعدی می‌شود و این مشکل اصلی است.

 روحانی با بیان اینکه باید کاملا پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنیم، گفت: همه بخش‌هایی که مسئولیت دارند، از خود وزارت بهداشت و درمان گرفته تا بخش‌های نظارت بر کسب و کارها، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج همه باید در کنار هم قرار بگیریم و کاری کنیم پروتکل ها بسیار دقیق رعایت شود و با متخلفان قاطعنانه برخورد شود.

 ادامه دارد...

پربیننده ترین هفته آینده؛ باران و تگرگ در ۱۲استان کشور تنها داروی موثر بر درمان کرونا نایاب شد + فیلم جزییات جدید از استخدام ۳۴ هزار نفر در آموزش و پرورش زمان ثبت نام واکسیناسیون افراد بالای ٧٠سال اعلام شد یک عادت عجیب بین بازیگران معروف + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در فیلم زیر انتقال یک موتورسیکلت از عرض رودخانه سدیج را در منطقه جانوری، نوگین و گیشدان جاسک مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6086907

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل