Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اکبرپور امیدوار است ماشین سازی تبریز در لیگ برتر ماندنی شود

علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین سازی تبریز درباره شرایط این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، گفتگوی علیرضا اکبرپور با رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی را می خوانید:

با آمدن شما ماشین روشن شد اما هنوز ریپ می زند و سر از لاین سبقت درنیاورده! 

من تیمی را تحویل گرفتم که به واسطه کسب نتایج ضعیف اعتماد به نفس بازیکنانش به صفر رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وهله اول سعی کردم روحیه جنگندگی را به تیم برگردانم که تا حدی موفق بودم. ما دو مساوی گرفتیم و در مسجد سلیمان بازی برده را در دقیقه ۹۱ با شکست معاوضه کردیم. وقتی در روز روشن دو پنالتی محرز ما را نمی گیرند و زورشان به تیم های ته جدولی می رسد چکار باید کنیم؟ 

حالا دیگر ماندن خیلی سخت شده، قبول دارید؟ 

انسان به امید زنده است و تا آخرین لحظه باید بجنگد. دنیا برای ماشین هنوز به آخر نرسیده. ما هم با وجود تمام مشکلات کار را دنبال خواهیم کرد. جوان های تیم باید خودشان را به رخ بکشند تا همه بدانند حق شان اینجا نیست. باور کنید فوتبال هزار و یک رو دارد و هر لحظه ممکن است اتفاق تازه ای بیفتد. 

اما به هر حال شما دارید روی طناب قدم می زنید. ببخشید که رک گفتم! 

اینجا خانه من است و از ماشین به سطح اول فوتبال ایران رسیدم. من به این تیم تعصب دارم و هواداران هم این را خوب می دانند. باور کنید اگر از ابتدای فصل تیم را تحویل می گرفتم الان جای ماشین سازی اینجا نبود. 

بعضی ها معتقدند آقای زنوزی تمایلی به حمایت از ماشین سازی ندارد. 

آدم های کوچک دهان شان را باز می کنند و هر حرفی را می زنند. فقط یک سفر ماشین سازی به مسجد سلیمان دویست میلیون تومان هزینه دربر دارد. اگر آقای زنوزی نباشد چه کسی زیر بار این هزینه ها خواهد رفت. طرف برای بچه اش بستنی نمی خرد آن وقت از زنوزی انتقاد می کند که چرا برای ماشین خرج نمی کند. واقعیت ماجرا چیز دیگری است و این حرف ها بهانه است. 

می شود بیشتر توضیح دهید؟ 

ببینید دست هایی در کار است و یک عده نمی خواهند امثال زنوزی در فوتبال باشند و خرج کنند. برای همین صبح تا شب حرف های بی منطق می زنند. اگر همین امروز ماشین به امان خدا رها شود منتقدان راه رضای خدا دوزار به این تیم کمک خواهند کرد؟ ما متخصص فراری دادن آدم هایی هستیم که به درد فوتبالِ ورشکسته ایران می خورند.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی محمدرضا مهدوی در طرفداری: کتت را باز کنی، گنده نمی شوی؛ فوتبالت را قوی کن علی دایی: ناصر حجازی بیشترین تاثیر را در فوتبال من داشت استقلال تهران با پیراهن قرمز در یک بازی رسمی افزایش شدید فروش پیراهن های تیم ملی فرانسه پس از بازگشت کریم بنزما ممفیس دیپای به انتقال آزاد به بارسلونا نزدیک شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

کد خبر 847416 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى ویژه ورزشی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم