Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «گئورگی مرادف» نماینده دائم رئیس جمهور روسیه در کریمه  از کشورهای مستقل مشترک المنافع برای استفاده از بنادر این شبه جزیره برای حمل و نقل بار دعوت کرد.

وی در حاشیه اولین همایش بین المللی تجاری تحت عنوان «زمان صادرات» ضمن صحبت در مورد دورنمای همکاری بین المللی در منطقه، این موضوع را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادف خاطرنشان کرد: کریمه از فرصت‌های زیادی برای گسترش روابط اقتصاد خارجی برخوردار است و توان ارائه پیشنهادات منحصر به فردی در زمینه صادرات مواد اولیه دارد و همچنین شرکت‌های این شبه جزیره از صلاحیت‌ های منحصر به فردی برخوردارند.

وی حمل و نقل بار از طریق بنادر دریایی را یکی دیگر از مناطق امیدوار کننده توسعه اقتصادی این شبه جزیره عنوان کرد و از ارمنستان، بلاروس، تاجیکستان و ازبکستان جهت استفاده از بنادر کریمه دعوت کرد.

مرادف در این راستا گفت: کریمه نه تنها دروازه دریایی فدراسیون روسیه بلکه تمام کشورهای مستقل مشترک المنافع و همچنین اتحادیه اقتصادی اورآسیا است.

شایان ذکر است که تاجیکستان و ازبکستان به دلیل عدم دسترسی به دریا مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند. این کشورها همزمان چندین پروژه‌ برای گسترش مسیرهای تجاری اجرا می‌کنند که بزرگراه‌ها از طریق افغانستان و راه آهن به چین از آن جمله هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه کریمه جامعه همسود حمل و نقل و ترانزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید جوادی را بهتر بشناسید

شهید دانش آموز جاویدالاثر امرالله جوادی همواره دلش برای اسلام می‌تپید، با شروع جنگ تحمیلی بار‌ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و راهی جبهه‌های نبرد شد.

 پس از اتمام دوره ابتدایی به کارگری مشغول شد.

۴ تیرماه سال ۶۷ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به لقای حق شتافت و پیکر پاکش مفقود شد.

جاویدالاثر امرالله جوادی دومین شهید خانواده است که در راه خدا تقدیم شد.

شهید «امرالله جوادی» چهارم تیر سال ۶۷ در جزیره مجنون و شهید «حمدالله جوادی» در تاریخ ۲۴ اسفند سال ۶۴ به شهادت نائل شدند.

برگی از وصیت نامه شهید جاویدالاثر امرالله جوادی

مبادا خدای ناکرده دشمنان داخلی که همان ضد انقلابیون هستند شما را در مناطق خودتان به انحراف و فحشا بکشانند.

 برادران بزرگوار هوشیار باشید که دشمن همیشه در کمین است و شما خواهران عزیز با حجاب خود دشمنان را سرکوب کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در جزیره لاوان | ویدئو
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • تغییر چهره «خاله الیویا» در سریال «قصه‌ های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال (عکس)
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود