Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رئیسی گفت: هر گونه تجمع در فضای بسته مانند مساجد، تالار پذیرایی، سالن ورزشی و... برای نامزدها ممنوع است. اما در فضای باز با رعایت پروتکل ها نامزدهای انتخاباتی می توانند سخنرانی داشته باشند.

به گزارش برنا؛ علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه جلسه ستاد ملی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در ایران گفت: مراقبت‌های بیشتری باید در استان‌های بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت گیرد چرا که نگران هستیم ویروس هندی و آفریقایی در این استانها گسترش پیدا کند درحال حاضر خوشبختانه روند بیماری در این 3 استانها، تحت کنترل است اما هشدارها ارائه داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  باقی استانها روند نزولی خوبی دارند و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

رئیسی اظهار کرد:  معمولا بعد از ماه مبارک رمضان بعضی‌ها مراسم‌ و جشن  عروسی برگزار می‌کنند به همین دلیل باید رعایت بیشتری صورت گیرد. یکی از نگرانی‌های ما روشن شدن کولرها به ویژه در مناطق گرمسیر است چرا که اگر فردی بیمار باشد این ویروس منتشر می‌شود و عامل خطر است که باید بیشتر به مراقبت پرداخت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برخی سفر ها در ایام خرداد ماه گفت: مردم به جز موارد ضروری سفر را به تاخیر بیندازند.

او افزود: پروتکل ها برای انتخابات پیش رو مورد توجه قرار گرفت. باید به گونه ای اطمینان بخش باشد که منجر به حضور با شکوه مردم شود. کاندیداها و طرفداران محترم بایدحداکثر پروتکل ها را داشته باشند. اصل بر تبلیغات حداکثری است و تجمع حداقلی باشد.

رئیسی گفت: هر گونه تجمع در فضای بسته برای نامزدها ممنوع است. مساجد، تالار پذیرایی، سالن ورزشی و... ممنوع است. اما در فضای باز با رعایت پروتکل ها نامزدهای انتخاباتی می توانند سخنرانی داشته باشند.

معاون وزیر بهداشت افزود: در هر 8 متر مربع در فضای باز یک نفر باید باشند و استودیوم های ورزشی با 30 درصد ظرفیت با رعایت پروتکل ها حضور داشته باشند. مسئولین به گونه ای برنامه ریزی کنند که تجمعات در ورودی و خروجی انجام نشود. وزارت ورزش و جوانان و سایر دستگاه ها در مراکز استان ها و شهرستان ها همکاری لازم را با نامزدها انجام می دهند.

رئیسی گفت: وزارت کشور و استاندار ها موظف هستند فضاهای مناسب منطبق با ستورالعمل ها در اختیار نامزدها قرار دهند.

او ادامه داد: راه اندازی کارناوال های انتخاباتی مطلقا ممنوع است. نقش صد و سیما مهم است و برای ممانعت از تجمعات میزان برنامه ها بیشتر شده است.   وزارت ارتباطات موظف است اختلالات اینترنتی حداقل داشته باشد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: در زمان رای گیری تعداد صندوق ها افزایش پیدا کرده و فاصله گذاری افزایش پیدا کند. امیدواریم بتوانیم با حداکثر تلاش انتخابات با شکوه با مشارکت بالا داشته باشیم و از طرفی سلامتی مردم به خطر نیفتد.

رئیسی اظهار کرد: 5 و نیم میلیون واکسن در سطح کشور توزیع شده است. از امروز واکسیناسیون افراد بالای 70 سال شروع شده است و این افراد به سامانه وزارت بهداشت مراجعه و در سایت ثبت نام کرده و منتظر تماس باشند. امیدواریم در این هفته واکسیناسیون بالای 70 ساله ها به پایان برسد و از یکشنبه هفته آینده بالای 65 ساله ها و ده روز بعد 60 ساله ها را انجام می دهیم و در کنار آن واکسیناسیون افراد با بیماری خاص به پایان می رسد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  گفت: افراد بعد از ارسال پیامک به زمان و مکان مشخص مراجعه کنند و فرادی که پیامک نزدن منتظر باشند. هیچ نوبتی از بین نمی رود و افراد نگران نباشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران هرمزگان سیستان و بلوچستان ویروس انتخابات تبلیغات وزیر بهداشت وزارت ورزش و جوانان وزارت کشور واکسیناسیون وزارت بهداشت پیامک زمان و مکان نامزدهای انتخاباتی علیرضا رئیسی کرونا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا داشته باشند پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229173 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف