Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود پراش در گفت‌وگو با میزان، درخصوص اردوی تیم ملی دوچرخه سواری اظهار داشت: اردوی تیم ملی در شمال کشور در حال پیگیری است و تا پس فردا (دوشنبه) به طول خواهد انجامید. پس از بازگشت به تهران چند روزی به رکابزنان استراحت می‌دهیم. همچنین با مذاکراتی که با فدراسیون و باشگاه‌ها داشتیم در نظر داریم مسابقات لیگ پیست و جاده را که قرار بود تیر ماه برگزار شود، زودتر از موعد اعلام شده و در خرداد ماه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به حضور در مسابقات برون مرزی پیش از حضور در بازی‌های المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: قرار بود در چند مسابقه در اروپا حاضر شویم، اما گویا از سوی فدراسیون برای نام‌نویسی دیر اقدام شده بود به همین خاطر نتوانستیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم. البته یک دوره مسابقات تک مرحله‌ای به میزبانی منطقه کایسر در ترکیه برگزار خواهد شد و با مذاکرات صورت گرفته حضورمان در این رقابت‌ها قطعی شده است و قرار است تیرماه با ۵ یا ۶ رکابزن در این مسابقات حضور پیدا کنیم. همچنین تیم سپاهان نیز پیش از تیم ملی عازم ترکیه خواهد شد. باید اشاره کنم که این نفرات اعزامی به ترکیه ترکیب تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهند بود که پس از بازی‌های المپیک برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در خصوص اینکه گفته می‌شود یکی از کاندیدا‌های انتخاباتی ریاست فدراسیون دوچرخه سواری با افراد مختلف برای سرمربیگری تیم ملی پس از المپیک صحبت کرده، تصریح کرد: تاکنون چیزی در این خصوص نشنیده‌ام، ولی فعلا که سر کار خودم هستم و با جدیت تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید. در کل صحبتی هم شده باشد من بی‌خبرم.

پراش در پایان درباره زمان نهایی برای اعلام رکابزن المپیکی ایران گفت: تا اواخر خردادماه باید تکیف دوچرخه‌سوار عازم المپیک مشخص شود.

  بیشتر بخوانید: انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری در حاشیه

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود