Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@00:23:25 GMT

روحانی: در حال عبور از موج چهارم کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۳۴۲۸

روحانی: در حال عبور از موج چهارم کرونا هستیم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: در آستانه سالروز پیروزی رزمندگان در خردادماه سال 1361 و آزادسازی خرمشهر هستیم که فتح مهمی بود؛ هم‌چنین در این ایام شاهد پیروزی ملت فلسطین بودیم که بسیار ارزشمند بود.

وی افزود: در حادثه این 12 روزی که بین مسلمانان فلسطین و رژیم غاصب، جنگ تمام عیاری شکل گرفته بود، برای اولین‌بار همه‌ی مردم فلسطین یکپارچه بودند؛ از کرانه غربی و غزه، کسانی که در اردوگاه‌هایی که در سایر کشورها بودند و آن‌ها که در منطقه 1948 زندگی می‌کنند، همگی به‌صورت بکپارچه بودند و این وحدت واقعا ارزشمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور گفت: هم‌چنین پاسخ قاطع غزه به تجاوز صهرونیست‌ها موفقیت بزرگی برای مردم فلسطین بود و ملت‌ها همه‌جا به‌خوبی در صحنه آمدند. دولت‌ها نیز مختلف بودند و متأسفانه دولت‌های غربی مواضع نادرستی گرفتند و کشورهای اسلامی معمولا مواضع خوبی داشتند و از دنیای عرب هم انتظار دیگری بود و متأسفانه خیلی‌هاشان تا روزهای آخر ساکت و صامت بودند اما مقاومت و ایستادگی یک ملت پیروزی به همراه دارد.

روحانی تصریح کرد: ملت فلسطین در برابر یک رژیمِ تا دندان مسلح بودند که غربی‌ها، آمریکا و اروپا به آن کمک می‌کنند ولی فلسطین پیروزی بزرگی به‌دست آورد و به ملت صبور، مقاوم و مجاهد فلطین تبریک می‌گوییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره موج چهارم کرونا خاطر نشان کرد: کم‌کم از موج چهارم این بیماری عبور می‌کنیم و همه استان‌ها از نقطه پیک عبور کرده‌اند و مسیر ما کاهشی است و نقطه قرمز در سطح کشور بسیار محدود است و کشور در شرایط زرد و نارجنی به‌سر می‌برد که البته باید بازهم تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

صفیه رجایی هرندی کد خبر: 1096478 برچسب‌ها حسن روحانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد

نیروهای مسلح یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

ارتش یمن اعلام کرد که در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ارتش یمن درباره تجاوز زمینی صهیونیست ها به رفح هشدار داد و تاکید کرد که اگر رژیم اسرائیل قصد عملیات نظامی علیه رفح را داشته باشد، تمامی شرکت‌های کشتی‌رانی را که مرتبط با کمک‌رسانی به اسرائیل باشند یا راهی بنادر فلسطین اشغالی شوند با هر ملیتی، تحریم خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است