Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: در جلسه امروز مباحث مهمی داشتیم و مروری بر وضعیت روند بیماری در کشور داشتیم‌. خوشبختانه همانطور که نمودارها نشان می‌دهد اکثر استان‌ها روند نزولی را طی می‌کنند و این خبر خوبی است اما در ۳ استان باید دقت بیشتری کنیم؛ بویژه استان‌های جنوبی و استان‌های بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مراقبت بیشتر میخواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بویژه اینکه نگران گسترش سوش ویروس هندی و آفریقایی در آنجا (استانهای بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان) هستیم و اگر پروتکل‌ها درست رعایت نشود ممکن است مانند خوزستان که ابتدا سوش انگلیسی در آنجا شایع شد و سپس به همه جا رسید این روند در این ۳ استان‌ هم تکرار شود. در حال حاضر روند در آن ۳ استان تقریبا در حال کنترل است و مابقی استان‌ها روند نزولی خوبی طی می‌کنند که امیدوارم ادامه دار باشد.
وی افزود: معمولا بعد از ماه رمضان برخی جشن‌ها و عروسی ها بیشتر می‌شود و نیاز به دقت بیشتر است. از طرفی گرم شدن هوا و روشن کردن کولرها بویژه در مناطق گرمسیر بدون بازکردن درب و پنجره و عدم گردش هوا عامل خطر انتشار ویروس است. معمولا در اواخر بهار و تابستان سفرها صورت می‌گیرد که از مردم می‌خواهیم سفر نکنند. تجمعات و دورهمی‌ها هم در انتقال بیماری موثر است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا کرونا ۳ استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران شرایط ویژه‌ای را سپری می‌کند و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ برتر به شمار می‌رود‌.

با این حال آنها با ساکت الهامی امیدوار هستند که روند بهتری پیدا کنند و در لیگ برتر ماندگار بشوند. در این خصوص رضا حدادیان، مالک نساجی جلسه‌ای با اعضای تیم برگزار کرد و ضمن تمجید از عملکرد آنها در بازی برابر تراکتور به آنها برای ادامه این روند انگیزه داد.

نساجی در این هفته میهمان ذوب آهن در اصفهان است و باید دید در این دیدار چه عملکردی خواهد داشت. آنها با ۱۹ امتیاز در پایان هفته ۲۴ رده پانزدهم هستند.

دیگر خبرها

  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!