Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی برای اولین بار به شکست این رژیم برابر مقاومت فلسطین اعتراف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» برای نخستین بار در تاریخ صهیونیست‌ها اعتراف کرد که در درگیری‌های اخیر مقاومت فلسطین پیروز شده و اسرائیل نتوانست اهداف خود را در حمله به غزه محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیبرمن گفت که شکست اسرائیل در تصویری که قصد داشت از خود در برابر جهان عرب به نمایش بگذارد تاثیر منفی گذاشته است.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در ادامه با انتقاد تند از آتش‌بسی که بعد از 11 روز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه انجام شده و سیاستمداران صهیونیست آن را یک توافق شرم آور توصیف می‌کنند به شکست رژیم اشغالگر در برابر مقاومت فلسطین اعتراف کرد.

رئیس حزب اسرائیل خانه ما پس از اعلام آتش بس میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان با انتشار توئیتی نوشت، حماس چند سال دیگر دوباره آتش به پا خواهد کرد و ما در معرض یک عملیات دیگر قرار می‌گیریم.

چند روز قبل نیز لیبرمن با بیان اظهارات تندی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و انتقاد از پیامدهای حمله اسرائیل به غزه اعتراف کرد که اسرائیل در این جنگ شکست خورده است.

لیبرمن: اگر وضعیت اسرائیل در برابر حماس این‌گونه است شرایطمان مقابل ایران چگونه خواهد بود؟اعتراف مقام سابق ارتش اسرائیل به سردرگمی صهیونیست‌ها در جنگ غزهلحظه‌به‌لحظه با تحولات فلسطین| اعتراف تل‌آویو به شلیک بیش از 4 هزار موشک از غزه/ پیام نتانیاهو به مصر برای توقف تجاوزات به غزه

وزیر جنگ سابق رژیم اشغالگر صهیونیستی طی مصاحبه با شبکه 12 تلویزیون این رژیم گفت، من اینجا هستم تا درباره یک مسئله‌ مهم صحبت کنم و آن امنیت اسرائیل است. همه این عملیات‌ها غیر ضروری بوده و در نهایت حماس پیروز خواهد شد.

وی تاکید کرد، حماس موفق شد یک جبهه داخلی جدید در اسرائیل به وجود بیاورد و افکار عمومی فلسطین را به کنترل خود درآورد.

این مقام صهیونیستی تصریح کرد، ما چه کرده‌ایم؟ ما یک «دولت پیشرفته» (رژیم صهیونیستی) را فلج کردیم و می خواهم سوال کنم تصویر ما در برابر جهان عرب چگونه خواهد بود.

همچنین پیش از این لیبرمن صراحتا اعتراف کرده بود که اگر وضعیت اسرائیل در برابر حماس اینگونه است شرایطمان مقابل ایران و حزب‌الله چگونه خواهد بود.

کارشناسان معتقدند که این سخنان لیبرمن اولین اعتراف وی به شکست در برابر مقاومت فلسطین در تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برابر مقاومت فلسطین وزیر جنگ سابق رژیم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است

به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما همیشه آماده تحقق آتش‌بس برای آزادی اسرایمان بوده و هستیم. ما به هیئت مذاکره کننده اختیارات بسیار زیادی برای پیشرفت در معامله تبادل اسرا دادیم.

طبق گزارش الجزیره، نتانیاهو گفت: ما شروطی را که به معنای تسلیم شدن ما باشد، نمی‌پذیریم و به جنگ تا زمان تحقق اهدافمان ادامه می‌دهیم. تسلیم شدن در برابر خواسته‌های حماس یک شکست فاجعه بار برای اسرائیل است.

نتانیاهو گفت: نمی‌توانیم خواسته‌های حماس درباره پایان جنگ، عقب نشینی نیروهایمان از غزه و ماندن حماس در قدرت را بپذیریم.

پیش از این شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا به نقل از یک مقام ارشد حماس گزارش داد مذاکراتی که در قاهره از طریق میانجی‌گران مصری در حال انجام بود، روز شنبه بدون نتیجه پایان یافت و دور جدید آن روز یکشنبه برگزار می‌شود.

سی ان ان نیز به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست گزارش داد که هرگونه توافق احتمالی بر سر چارچوبی کاری به آتش‌بس موقت و آزادی اسیران صهیونیست در غزه نزدیک خواهد شد و احتمالاً مذاکرات مداوم درباره جزئیات دقیق توافق دنبال خواهد شد.

این شبکه اشاره کرد: انتظار می‌رود که دستیابی به توافق نهایی بین ۲ طرف چندین روز دیگر طول بکشد و مذاکرات ادامه داشته باشد و و مذاکره‌کنندگان در جنبه‌های فنی توافق احتمالی پیشرفت کرده‌اند، اما ۲ منبع اسرائیلی گفتند که ممکن است تکمیل خود معامله یک هفته طول بکشد.

جنبش حماس بر لزوم عقب نشینی واضح و صریح رژیم صهیونیستی از غزه و پایان کامل جنگ تأکید دارد.
مذاکرات قاهره به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مانع‌تراشی‌های نتانیاهو و مخالفتش با شروط حماس بی‌نتیجه مانده است.

کد خبر 849509 منبع: ایسنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین