Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شهرتسان ها و روستاییان قبل از واکسیناسیون با سالمندان تماس گرفته می شودو زمان و مکان مراجعه به آنها اعلام می شود.

فاطمه نوروزیان افزود: در شهرستان بندرعباس مرکز استان نیز روز شنبه درباره نحوه دریافت واکسن اطلاع رسانی می شود و به احتمال زیاد در دو مرکز تجمیعی این واکسن ترزیق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اگر (افراد بالای ۷۵ سال)  تاکنون پیامک واکسیناسیون را دریافت نکردند یا با آنان تماس گرفته نشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ضمن اعلام مشخصات، کد ملی و شماره تماس ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید

مراکز واکسیناسیون کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره واکسن های کرونا گفت: واکسن های موجود از نوع سینوفارم چینی و اسپوتنیک چینی و استرانزاکا و هندی هستند که همگی ایمنی بالایی دارند و عوارض جدی و شدیدی از این نوع واکسن ها تاکنون گزارشی نشده است.

نوروزیان افزود: همه این واکسن ها ایمنی بالایی در بدن ایجاد می کند و مانع از بستری و جان باختن بیماران کرونایی می شود و تنها عوار خفیف مانند تهوع و خارش در محل واکسن  در همان روزهای ابتدایی تزریق است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسن کرونا سالمندان واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

ایسنا/هرمزگان همزمان با سفر رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان، ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی زیرمجموعه اداره کل زندان‌های هرمزگان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان