Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که در رده بندی ماه آوریل فدراسیون جهانی فوتبال در جایگاه ۳۱ جهان قرار گرفت، در رده بندی ماه می‌ نیز بدون تغییر در همین رتبه خواهد ایستاد.

فدراسیون جهانی فوتبال تازه‌ترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را روز ۲۷ می (۶ خرداد) اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق هر ماه سایت «Football Ranking» بر اساس مدل‌های آماری و شبیه سازی اقدام به پیش بینی جایگاه تیم‌های ملی جهان کرده است. بر این اساس شاگردان دراگان اسکوچیچ مانند ماه گذشته  با ۱۴۹۹ امتیاز در رتبه ۳۱ جهان باقی خواهند ماند.

علاوه بر این، تیم ملی فوتبال کشورمان در قاره آسیا نیز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین پس از ژاپن در رتبه دوم قرار خواهد گرفت.

طبق این پیش بینی، در رده بندی ماه می، جایگاه هیچ یک از ۱۰ تیم برتر فوتبال جهان نسبت به قبل تغییر نخواهد کرد و تیم ملی بلژیک همچنان صدرنشین خواهد بود. تیم‌های فرانسه و برزیل هم در رتبه‌های دوم و سوم قرار خواهند گرفت.

۱۰  تیم برتر جهان:

۱- بلژیک ۲- فرانسه ۳- برزیل ۴- انگلیس ۵-پرتغال ۶- اسپانیا ۷- ایتالیا ۸- آرژانتین ۹- اروگوئه ۱۰- دانمارک

در قاره آسیا ژاپن ۱۵۰۹ امتیازی (رده بیست و هشتم جهان) صدرنشین است.

تیم‌های کره جنوبی (رده سی و نهم جهان)، استرالیا (رده چهل و یکم جهان) و قطر (پنجاه و هشتم جهان) در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

بیشتر بخوانید

زمان حضور کاروان تیم ملی فوتبال در کیش مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فیفا ملی فوتبال رده بندی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)