Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: متاسفانه حساسیت روی تیمی که به یک ثبات خوب رسیده زیاد شده و همه به جای اینکه از متُد موفقیت این تیم الگوبرداری کنند به فکر ضربه زدن به آن هستند.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان، درباره حکم کمیته انضباطی علیه پرسپولیس اظهار داشت: این حکم عادلانه نبود و جریمه‌ها متعادل و منصفانه نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه حساسیت روی تیمی که به یک ثبات خوب رسیده و ۴ سال است قهرمان می‌شود، زیاد شده و همه به جای اینکه از متد موفقیت این تیم الگوبرداری کنند به فکر ضربه زدن به آن هستند. متاسفانه ما در بیشتر کار‌ها همین گونه هستیم و مثلا وقتی یک کاسب در کارش موفق می‌شود به جای پیگیری روش موفقیت او، در کارش سنگ اندازی و حسادت می‌شود.

هافبک اسبق سرخپوشان در خصوص محرومیت‌هایی که برای بازی‌های بعدی گریبان پرسپولیس را گرفته گفت: متاسفانه چند بازیکن را محروم کردند و این از چند جهت به پرسپولیس ضربه می‌زند: ۱. اٌفت روحی و روانی تیم ۲. غیبت بازیکنان اصلی ۳. به هم ریختگی ترکیب اصلی و سخت بودن یافتن جایگزین. همه دست به دست هم داده‌اند تا جلوی قهرمانی پنجم پرسپولیس را بگیرند. قبل از بازی در اصفهان شرایط روحی بازیکنان را به هم ریختند و آنها عصبی و تحت فشار وارد زمین شدند، معلوم است این بازیکن دچار پرخاش و ناآرامی می‌شود.

وی در خصوص ورود افراد غیرمتفرقه به استادیوم‌ها تصریح کرد: به فرض که آن فرد دوست و رفیق شخصی از باشگاه بوده است، چرا مسئولان مربوطه و انتظامات نظارتی بر ورود او نداشته‌اند؟ اگر به نام مشاور و ماساژور و... وارد شده مگر نباید کارت داشته باشد؟ کسی نبوده از این فرد بپرسد شما چه سمتی داری و در کنار زمین و نیمکت‌ها چه می‌کنی؟ وقتی نظارت مناسب نباشد مسئولیت کار‌های این فرد بر گردن همان کسانی است که وی را راه داده‌اند. حتی در دربی هم شاهد حضور این دست از افراد بودیم. کار‌های این افراد به نام باشگاه نوشته می‌شود و تبعات آن گریبان گیر پرسپولیس می‌شود. مشکل این است که توجهی به قانون نشده و به آن احترام نمی‌گذارند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی از هواداران گفت: این کار واقعا زشت و به دور از اصول فوتبال حرفه‌ای است. دستمزد بازیکنان مدام در حال بالارفتن است و باشگاه درآمد خاصی ندارد. بازیکنی که قیمتش ۳ میلیارد است اکنون ۱۲ میلیارد می‌خواهد. ما در این مدت چقدر از نظر فنی و اقتصادی رشد داشته‌ایم؟ چه پیشرفتی در این فوتبال حاصل شده است؟

سرمربی سابق پرسپولیس درباره لغو قانون منع ورود خارجی‌ها به فوتبال ایران گفت: این مساله وضع فوتبال را بدتر هم می‌کند. در فوتبال ما پول برای تسویه حساب با داخلی‌ها نیست و کلی طلبکار وجود دارد چه برسد به بازیکنان و مربیان جدید خارجی. ما باید واقع بینانه به این مسائل نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: درخشان: استقلال به جای شکایت به دنبال دلایل شکستش باشد

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس حمید درخشان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی هاکی روی یخ ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه به مقام پنجم دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین دیدار خود در قهرمان آسیا و اقیانوسیه برابر  هند به میدان رفت و به پیروزی رسید.

تیم ایران در این مسابقه هند را با نتیجه ۱۴ بر ۲  شکست داد. به این ترتیب به مقام پنجم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

تیم جوانان ایران در این رقابت‌ها پنج مسابقه انجام داد که مقابل ازبکستان و تایلند شکست خورد اما برابر مالزی، کویت و هند به پیروزی رسید.

در نهایت هم با کسب رتبه پنجم و یک ‌پله صعود نسبت به دور قبل به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها