Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا آوایی پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه افتتاح دانشکده حقوق دانشگاه شهید چمران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به خاطر تعلقم به استان خوزستان و جامعه حقوقی ایران خیلی خوشحالم که موفق شدم در این افتتاحیه شرکت کنم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این دانشکده چند مدت قبل باید انجام می‌شد ولی به خاطر دیگر سفرهای پیش آمده به تعویق افتاد، افزود: در راستای حمایت از دانشگاه شهید چمران برای تقویت این دانشکده از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دادگستری تصریح کرد: با توجه به مجموعه ظرفیت‌ها، استعدادها و استادان بزرگی که در خوزستان وجود دارد، ارزش افتتاح این دانشکده در ارتقای سطح حقوقی استان و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های استادان حقوق در استان و کشور است.

آوایی با اشاره به اینکه افتتاح این دانشکده قدم بزرگ و مبارکی در راستای اعتلای علم حقوق و قانونمندتر شدن روند مسائل کشور است، گفت: هرچه دانشکده‌های حقوق فعال‌تر، قوی‌تر و به تبع دانش آموختگان حقوق بیشتر باشند حتماً برای به صحیح جریان افتادن امور و قانونی‌تر شدن امور کشور به ما کمک می‌کنند.

همچنین «غلامحسین خواجه» رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با تقدیر از حضور وزیر دادگستری برای افتتاحیه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه منطقه جنوب غرب کشور و یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است که تا این تاریخ دانشکده حقوق و علوم سیاسی مستقلی نداشت و تحت عنوان یک گروه فعالیت می‌کرد.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: امروز این افتخار را داریم که با حضور وزیر دادگستری سطح گروه را به دانشکده ارتقا دهیم و دانشکده حقوق و علوم سیاسی شهید چمران از امروز با توجه به همه مجوزهای اخذ شده، از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

کد خبر 5217592

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آوایی وزارت دادگستری دانشگاه شهید چمران اهواز مراسم افتتاحیه انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما آمار کرونا اردبیل گرگان واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا زلزله عکس استانها کرمانشاه دانشگاه شهید چمران دانشکده حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا زینالی با اعلام این خبر گفت: محل حفاری غیرمجاز در منزل شخصی واقع در شهرک شهید چمران (آخماقیه) تبریز طی دریافت گزارش‌های مردمی توسط عوامل یگان حفاظت کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: طی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انجام حفاری غیر مجاز در منزل شخصی و اخذ دستور مقام قضائی، عوامل یگان حفاظت با هماهنگی نیروی انتظامی تبریز طی بررسی محل مورد نظر، محل حفاری به عمق ۱۶ متر و دهانه‌ای به طول ۱۰ متر کشف کرده و مالک متورای این واحد مسکونی تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار گرفت.

او افزود: همچنین طی این عملیات ابزارآلات حفاری غیرمجاز اعم از طناب، سیم‌بکسل، موتور برق، دستگاه هواساز، و ماسک شیمیایی نیز کشف شده و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

سرهنگ زینالی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

کد خبر 6090401

دیگر خبرها

  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب