Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- آشنایی با دکتر شمس یک موهبت بزرگ است برای کسانی از دردهای شدید عضلانی رنج می‌برند، زیرا توانایی‌های یک متخصص با تجربه و دقیق می‌تواند موجب از بین رفتن تمامی دردها و رسیدن به شرایط نرمال شود. دکتر شمس یک پزشک و متخصص درد است که پس از سال‌ها تحصیل، تجربه و تلاش، امروز به عنوان یکی از برترین پزشکان درد در تهران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بسیاری از افرادی که دردهای عضلانی دارند تصور می‌کنند تنها کسی که باید برای درمان خود به او مراجعه کنند متخصص ارتوپد می‌باشد، اما این در حالی است که تجویز اصلی متخصص ارتوپد مراجعه به کلینک‌های درد می‌باشد. برای آنکه بدانید متخصصین در کلینک‌های درد چه کمکی می‌توانند به شما بکنند ادامه مطلب را از دست ندهید.

دکتر شمس چگونه بیماران خود را مداوا می‌کند؟

به طور کلی فردی که با دردهای حاد عضلانی به پزشک ارتوپد مراجعه می‌کند، می‌بایست به سرعت به یک کلینیک درد معرفی شود تا درمان خود را آغاز کند. سپس متخصصین درد با استفاده از راهکارها و دانش خود کار درمان و مداوا را آغاز می‌کند، دکتر شمس نیز در کلینیک تخصصی خود از راهکارهای زیر برای از بین بردن درد و رنج بیمار استفاده خواهد کرد:

در قدم اول با بررسی آزمایشات و عکس‌های بیمار، پزشک سعی می‌کند به بیمار امیدواری داده و با یک مشاوره پزشکی نسبت به شدت درد و محل درد اطلاعات کافی را به دست بیاورد.برخی از بیماران که از دردهای عضلانی رنج می‌برند بر اثر عمل جراحی دچار درد شده‌اند و یا بر اثر کهولت سن دردهای حاد را تجربه می‌کنند. متخصص درد با توجه به نوع شیوع درد نسبت به بهبود بیمار با استفاده از روش‌های درمانی ورزشی اقدام می‌نماید.در مطب درد با استفاده از دستگاه‌ها و درمان‌های نوین مثل ازون تراپی تلاش می‌کنند تا از پیشرفت موضع درد و شدت ان ممانعت نمایند.تجویز دارو و تکرار جلسات ورزشی نیز از دیگر اقدامات اصلی متخصص خواهد بود، که به مرور زمان موجب رسیدن بیمار به وضعیت مطلوب خواهد شد.

دکتر شمس و دیگر متخصصین در این حوزه تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا افراد سلامتی کامل خود را به دست بیاورند. اما مطب درد این پزشک حاذق بسیار آرام بوده و به بیمار هیچ استرسی وارد نمی‌کند. افزون بر این تجربه و تخصص بالای دکتر شمس موجب می‌شود که بیشتر ساکنین استان تهران برای رهایی از دردهای خود نزد ایشان بروند.

همه چیز درباره‌ی دکتر شمس

محمد حسن شمس متخصص دردی است که با سال‌ها تحصیل و زحمت اکنون در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند با ارائه روش‌های نوین بیماران را مداوا نماید. این پزشک متخصص که از سال 1388 فارغ التحصیل شده است، در دانشگاه شهید بهشتی و در رشته‌ی درد و انستری به تحصیلات عالیه پرداخت. دکتر شمس پس از فارغ التحصیلی نیز از معتبرترین مراکز دنیا سرتیفیکت‌هایی را دریافت و به عنوان سابقه خود به ثبت رسانیده است. یکی از روش‌های درمانی خاص و ویژه‌ای که ایشان برای مداوای بیماران خود برگزیده‌اند، ازون درمانی یا همان ازون تراپی می‌باشد که از مهم‌ترین و جدیدترین روش‌های دنیا به شمار می‌رود.

عموم افرادی که با دردهای لگن، کمر، زانو، ساق و ران، خار پاشنه، درد آرنج، درد شانه، درد ستون فقرات، مچ پا، میگرن، کشیدگی‌های تاندونی و... به مطب درد شمس مراجعه می‌کنند با کمک ازون تراپی درمان خواهند شد. البته ممکن است برخی از افراد تصور کنند که تا حدی از دردهای خود رهایی خواهند یافت، اما با روش اوزون تراپی و ید توانای دکتر محمد حسن شمس افراد به صورت کامل بهبود خواهند یافت.

راه‌های دسترسی به مطب درد دکتر شمس را بدانید!

مطب تخصصی این پزشک معروف و با تجربه در تهران، خیابان دولت، ابتدای خیابان وارسته، جنب فروشگاه سیسیلی، ساختمان وارسته، طبقه  دوم قرار دارد، اما لازم نیست برای نوبت گرفتن از این پزشک متخصص درد حتماً تا محل مطب بروید. مجموعه کلینیک شمس دارای یک وبسایت همواره آنلاین می‌باشد که امکان نوبت دهی به صورت آنلاین یا تلفنی را نیز فراهم کرده است. افزون بر این کلینیک تخصصی دکتر شمس دارای یک صفحه اینستاگرامی به نشانی @matab.dard می‌باشد که با مشاهده آن می‌توانید اطلاعات خود را درباره این کلینک افزایش دهید.

در وبسایت تخصصی ایشان نیز مطالب و مقالات متعددی بارگذاری شده که کاربران آنلاین با مطالعه آن می‌توانند اطلاعات خود را بالا برده و یا در صورت داشتن سوالات تخصصی با مطب تماس حاص نمایند.

رسیدن به بهبودی کامل آسان نیست!

اگر چه دکتر شمس از ید توانا و قابلیت‌های بسیاری برای درمان تخصصی دردهای عضلانی برخوردار است، اما باید بدانید که اگر شما به عنوان بیمار تلاش نکنید زحمات پزشک به هدر خواهد رفت. عموماً متخصصین برای از بین رفتن دائمی درد ورزش‌ها و نرمش‌های منظمی را با برنامه به بیمار ارائه می‌کنند که در منزل هم می‌بایست آن را به موقع تکرار نمایند تا به بهبودی کامل برسند. به عبارت دیگر اگر فرد تنها در جلسات درمانی مطب درد حاضر شود، اما پس از آن هیچ تلاشی نکند به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

جدی گرفتن توصیه‌های پزشک، همکاری با او در طول درمان تنها راه نجات بیماران از دردهای حاد عضلانی است، البته مصرف به موقع داروهای تجویز شده نیز بخش مهمی از درمان تخصصی به شمار می‌رود. پس به مشاوره‌های دکتر شمس با دقت کافی توجه کنید تا بتوانید با سرعت سلامتی خود را بازیابی کنید، سلامت نعمت گران‌بهایی است که اگر به هر علتی خدشه دار شود عذاب‌آور خواهد شد.

دردهای به جا مانده از کرونا را درمان کنید!

امروزه که کل کشور ایران درگیر بیماری کووید 19 می‌باشد، بسیاری از افراد مبتلا به ویروس حتی پس از طی درمان نیز دردهای عضلانی بسیاری را در بدن خود احساس می‌کنند. استخوان درد و درد عضلانی که پس از رفع کرونا برای افراد به جای می‌ماند موجب مختل شدن روند کاری یا زندگی افراد می‌شود. لازم به ذکر است که برای خلاص شدن از دردهای به جا مانده‌ی کرونا هم می‌توانید به مطب درد مراجعه کرده و از درمان‌های ویژه دکتر شمس بهره‌مند شوید. کرونا که به خودی خود موجب آزار و اذیت افراد می‌شود، اما نگران دردهای به جا مانده از آن نباشید و فقط و فقط نزد دکتر محمد حسن شمس بروید تا به وضعیت نرمال خود باز گردید.

WWW.MATABDARD.COM

تلفن: 22558602  –  22558718

همراه  :   09337262028

 


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: متخصص درد درد کمر زانو درد عضلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند

عباس مسجدی در جلسه شورای معاونین سازمان که با حضور دکتر سیدرضا مظهری رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گفت: امکان دسترسی برخط به پرونده‌های بیمارستانی افرادی که برای تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی مراجعه می‌کنند یکی از درخواست‌های جدی سازمان در سال‌های گذشته بود که خوشبختانه با همکاری مناسب وزارت بهداشت به تازگی امکان تبادل الکترونیک پرونده‌های بیماران محقق شده است.

وی افزود: درخواست پرونده‌های بیمارستانی از برخی مراجعین پزشکی قانونی که برای اعلام نظر کارشناسی نیاز به تکمیل پرونده دارند وقت زیادی از مردم تلف می‌کند، اما خوشبختانه با فراهم شدن امکان تبادل الکترونیک این پرونده ها، ضمن عدم نیاز به مراجعه حضوری مراجعین به مراکز درمانی برای دریافت تصاویر پرونده‌های بالینی، از اطاله دادرسی جلوگیری و سرعت در اظهار نظر کارشناسی افزایش می‌یابد.

دکتر مسجدی با اظهار امیدواری در خصوص ادامه دار بودن اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: فراهم شدن این امکان برای کارشناسان سازمان در راستای پاسخدهی سریع­تر به مراجعین و تسهیل ارائه خدمت به آنان بسیار مهم است و مراجعین سازمان نیز که عمدتا افراد متألم و آسیب دیده هستند، از آن منتفع خواهند شد لذا امیدواریم زین پس همکاری‌های بین وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی کشور برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم تداوم داشته باشد.

پیگیری‌های پزشکی قانونی برای تسهیل امور مراجعین قابل تقدیر است

در ادامه این جلسه دکتر سید رضا مظهری رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیگیری و مطالبه پزشکی قانونی برای راه اندازی و فعال شدن سامانه دسترسی به پرونده‌های بیمارستانی مراجعین به منظور تسهیل امور مردم قابل تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: موضوع تبادل اسناد بین وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی یکی از اهداف برنامه رگلاتور-اپراتور وزارت بهداشت در قالب برنامه پنج ساله هفتم است که به صورت پروژه‌ای مشترک با پزشکی قانونی اجرا خواهد شد.

دکتر مظهری اظهار داشت: در حال حاضر تمام زیر ساخت‌های لازم برای برقراری این تبادل فراهم شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان ماه جاری (اردیبهشت ۱۴۰۳) امکان این دسترسی در مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور فراهم شود.

به گفته رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب این اقدام و از طریق این سامانه کارشناسان پزشکی قانونی که در خصوص میزان و نوع خسارت و آسیب‌های وارد شده به مراجعین اظهار نظر کارشناسی می‌کنند، می‌توانند به جزئیات پرونده‌های بیمارستانی و مراحل درمان او دسترسی داشته باشند و به این واسطه، پاسخدهی در زمان سریع تری به مردم صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه معاونین و جمعی از مدیران کل سازمان پزشکی قانونی کشور و دکتر حسن واعظی رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد