Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محور کندوان

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده کندوان گزارش شده است.

محرابی‌نیا درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در حال حاضر در جاده‌های کشور‌ بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

*  ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-تهران

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران محدوده وردآورد خبر داد.

* کاهش سهم تردد نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها به 11.8 درصد

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌ 2288 دستگاه ترددشمار فعال جاده‌ای، نسبت به روز قبل 0.7 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها، 11.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* انسداد محور فرعی شمشک-دیزین و جاده پونل-خلخال

محرابی نیا با اشاره به انسداد هشت جاده، اضافه کرد: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد،‌ جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

*‌ ثبت 240 هزار تردد در آزادراه های تهران-کرج و کرج-تهران در یک شبانه‌روز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 125 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 115 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین‌ با 109 هزار تردد، ثبت شد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادراه ترافیک ترافیک جاده ها ترددشمار ترافیک سنگین حال حاضر شبانه روز جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی