Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موزه ملی ارتباطات در آئین انتخاب موزه‌های برتر که در کمیته ملی موزه‌های ایران برگزار شد، در بخش موزه‌های دولتی بزرگ با شاخص تلاش برای بقا جایزه اول را کسب کرد. همچنین این موزه در بخش موزه‌های دولتی بزرگ با شاخص خلاقیت و نوآوری پس از موزه ملی ایران رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش سوم کمیته ملی موزه‌های ایران، موزه ملی ارتباطات را به دلیل تلاش بی دریغ و توسعه فعالیت موزه‌ها در فضای مجازی و کمک به تجهیز بسیاری از موزه‌ها در سطح کشور در زمینه بهره مندی از امکان اتصال به شبکه‌های مجازی شایسته تقدیر ویژه خواند.

گفتنی است؛ سال گذشته نیز بر اساس رای کمیته ملی موزه‌های ایران، موزه ارتباطات با توجه به اقدامات وسیع در شرایط بحران کرونا و تحقق شعار "موزه‌ها زنده اند"، موزه برتر کشور شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۱۰۰ درصدی ناوگان شهری پست تا خردادماه

همکاری در برگزاری تور‌های مجازی موزه گردی با سایر موزه‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های تمبر در مناسبت‌های مختلف، همکاری با کمیته ملی یونسکو در برپایی جشن جهانی نوروز و انتشار تمبر نوروز ۱۴۰۰، برگزاری جشنواره‌های کاریکاتور، ورقه‌های پستی، پست در آیینه مطبوعات و سوخته نگاری تصاویر قدیمی پست و همچنین برپایی اماکن پست، موزه، مدرسه در تعدادی از استان‌های کشور از جمله اقداماتی است که توسط موزه ارتباطات در یکسال گذشته انجام و مورد توجه مجامع بین المللی ازجمله اتحادیه جهانی پست قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات موزه ارتباطات کمیته ملی موزه ملی موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که نام‌های مطرحی برای سوت زدن چیدمان شده‌اند.

کمیته داوران و در رأس آن خداداد افشاریان با توجه به حساسیت بالای هفته‌های پایانی لیگ برتر روی استفاده از داوران کم‌تجربه برای هیچ‌کدام از مسابقات ریسک نکرده‌اند و برای هر 8 بازی این هفته از داوران باتجربه استفاده شده است.

رضا عادل، امیرسامان سلطانی، سیدرضا مهدوی، پیام حیدری، مرتضی منصوریان، یاسر همرنگ، کوپال ناظمی و بیژن حیدری 8 داور وسطی است که در بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر سوت می‌زنند که همگی نام‌های سرشناسی در جامعه داوری محسوب می‌شوند.

جالب اینکه کمیته داوران از برخی داوران سرشناس دیگر مثل علی صفایی، علی اصغر مومنی و... به عنوان داور چهارم برخی بازی‌ها استفاده کرده که این مسئله هم نشان از حساسیت در چیدمان داوران دارد.

اگرچه امکان اینکه قضاوت همه بازی‌های لیگ برتر بی‌اشتباه باشد، وجود ندارد اما می‌تواند اینطور برداشت کرد که کمیته داوران با استفاده از داوران باتجربه و مطرح قصد دارد اشتباهات را در هفته‌های پایانی و مشخصا هفته بیست و پنجم به حداقل برساند.

دیگر خبرها

  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود