Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، درپی پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مقاومت به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک این پیروزی بزرگ به مردم مقاوم و عزتمند و مجاهدان شجاع و غیور فلسطینی، بر همراهی با مقاومت تا زوال و فروپاشی اسرائیل غاصب و تنها نگذاردن ملت فلسطین تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی در این گفت‌وگوهای تلفنی از پیروزی مقاومت فلسطین به عنوان معجزه‌ای الهی و احیاکننده شرف و کرامت انسانی نام برد و اظهار داشت: شکست اسرائیل غاصب تنها شکست صهیونیست‌ها نبود؛ بلکه شکست آمریکا، انگلیس و رژیم‌های حقیری بود که در فرایند عادی‌سازی روابط با این غده سرطانی سبقت می‌گرفتند.

فرمانده کل سپاه ظهور و شکل‌گیری فلسطین جدید، بزرگ، جهانی و با دست‌های برتر را ثمره این حماسه و رخداد عظیم برشمرد و افزود: در عرصه پیروزی اخیر مقاومت فلسطین همگان شاهد اسرائیلی رو به زوال، شکست‌پذیر، محوشدنی، سست و آماده فروپاشی بودند.

وی با بیان اینکه حماسه‌آفرینی اخیر به صهیونیست‌های غاصب فهماند که فلسطینیان مقاوم بی‌پناه نیستند، بلکه صاحب شمشیرند و نباید به آنان تعرض کرد، بر لزوم قدرت‌افزایی مقاومت در مسیر قوی شدن و همراهی سپاه با ملت فلسطین تا زوال و فروپاشی اسرائیل غاصب و نیزآزادی قدس شریف تأکید کرد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این گفت‌وگوی تلفنی از مواضع قاطع و همراهی جمهوری اسلامی ایران با ملت فلسطین قدردانی و تشکر کرد.

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیروزی فلسطین را پیروزی امت اسلام و سرآغاز تحولات مثبت ارزیابی کرد و گفت: به‌طور قطع وضعیت رژیم صهیونیستی هرگز مانند گذشته نخواهد بود حتی اگر همه‌ی هم‌پیمانانش آنان را کمک و همراهی کنند.

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در گفت‌وگو با فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه مردم فلسطین همواره بر تحقق این پیروزی اطمینان داشته و در این راه ثابت‌قدم بوده‌اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه میادین در کنار ما بوده است و در این پیروزی بزرگ ما را تأیید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با قدردانی از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و قدس شریف گفت: باید از تلاش‌های صورت گرفته در این پیروزی بزرگ به‌ویژه مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی که دائماً در کنار ما بوده‌اند یاد کنیم، برادرانی که تمام تلاششان را در حمایت و تثبیت مستمر این پیروزی به کار بستند.

کد خبر 5217667 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی انتفاضه رمضان 2021 انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان فلسطین صحن مجلس محمد جواد ظریف اسحاق جهانگیری انتفاضه رمضان 2021 محمد باقر قالیباف رژیم صهیونیستی برجام عباسعلی کدخدایی حجت الاسلام حسن روحانی نبرد شمشیر قدس ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس توضیحاتی را در خصوص موضع این جنبش درباره ادامه روند گفت‌وگوهای آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی ارائه کرد.

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد: حماس برای رایزنی پیرامون پیشنهادی که پذیرفته، آماده است، نه رایزنی پیرامون پیشنهادی جدید.

مشاور اسماعیل هنیه تاکید کرد: حماس برای رویارویی با تجاوز به نوار غزه تا هر زمانی که ادامه داشته باشد آمادگی دارد و رژیم اشغالگر این موضوع را می‌داند.

طاهر النونو در ادامه با اشاره به دیدگاه جنبش حماس پیرامون احتمال تداوم اشغال نوار غزه از سوی اشغالگران صهیونیست گفت: از نظر جنبش حماس، احتمال ماندن اشغالگران در نوار غزه صفر است.

گفتنی است شامگاه دوشنبه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6100866

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح/ دور جدید مذاکرات آتش‌بس امروز برگزار می‌شود
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی