Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تغییر نتیجه دیدار سایپا - پیکان به خاطر انجام شش تعویض در تیم پیکان را دور از انصاف دانست. - اخبار ورزشی -

مجتبی فریدونی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم در نیم‌فصل دوم تاکنون وضعیت کلی خوبی داشته و در بازی‌ها روند صعودی را سپری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با استقلال نیز در جام حذفی،‌ می‌توانستیم برنده باشیم، ولی این بازی‌ هم مثل بازی اخیر دو تیم در لیگ دارای حساسیت‌های زیادی بود. در دیدار با استقلال آقای حسینی ترکیب جدیدی را امتحان کرد.

وی درباره دیگر دیدار حساس ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس که قرار است روز دوشنبه برگزار شود، آنهم در حالی که پیش از این در اصفهان یک بازی جنجالی بین سپاهان و پرسپولیس برگزار شده است، اشاره کرد: قطعاً این بازی به اندازه دیدار سپاهان - پرسپولیس خیلی حساسیت ندارد، ولی ان‌شاءالله سعی می‌کنیم بازی خوبی را انجام بدهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

فریدونی درباره اعتراض باشگاه‌ ذوب‌آهن به همراه دو سه باشگاه دیگر راجع به تغییر نتیجه بازی پیکان و سایپا، به دلیل انجام شش تعویض از سوی پیکانی‌ها در این بازی‌، خاطرنشان کرد: ظاهراً در چند روز آینده قرار است رأی این بازی صادر شود، ولی حرف ما این است که بازیکن پیکان هیچ اثرگذاری بعد از حضور، در بازی نداشته است. اینکه عده‌ای می‌گویند نتیجه بازی باید به نفع سایپا تغییر کند، قابل قبول نیست. برای تعویض ششم اعضای تیم پیکان اشتباه کرد‌ه‌اند، ولی داور چهارم و ناظر بازی چه کار می‌کردند که حواس‌شان به تعویض اضافه نبوده است؟

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی تصریح کرد: در بازی تیم ما با ماشین‌سازی، تیم حریف 12 نفره در زمین حضور داشت، ولی هیچ اتفاقی رخ نداد. با این حال در بازی پیکان و سایپا و فقط تعویض اضافی در انتهای بازی انجام شده که هیچ تأثیری هم در روند و نتیجه بازی نداشته است. آدم باید در زمین نتیجه بگیرد و نمی‌شود با اشتباهات دیگران که تأثیرگذار هم نبوده است، به دنبال امتیاز بود. این با مرام و انصاف و جوانمردی جور در نمی‌آید.

اعلام زمان رسیدگی به تخلفات سرمربی سایپامحمدی: حکم عادلانه نباشد، پرونده را به خارج از ایران می‌بریم/ سراجی نماینده همه باشگاه‌ها است، نه فقط سایپا

وی درباره تلاش باشگاهش برای راه‌اندازی سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در ورزشگاه فولادشهر، یادآور شد: ما روند راه‌اندازی VAR را شروع کردیم و با سه شرکت اروپایی مذاکره کرده‌ایم و از آنها پروپوزال خواسته‌ایم. اقدامات‌مان را به سازمان لیگ گزارش کردیم و آماده‌ایم که این کار را در فولادشهر انجام دهیم. البته اگر سایر باشگاه‌ها هم تمایل داشته باشند در مذاکرات با شرکت‌های اروپایی شروط مناسبی گذاشته‌ایم که از حیث پرداخت هزینه‌ها مشکل زیادی نباشد. 

فریدونی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای به کارگیری VAR از فصل آینده وجود دارد، تصریح کرد: ما جدی پیگیر این موضوع هستیم و اگر سازمان لیگ اجازه بدهد، می‌توانیم VAR را برای فصل جدید لیگ برتر برسانیم. پیشاپیش کارهای‌مان را انجام داده‌ایم و چند پلن از استادیوم و سالن‌های مختلف برای بررسی نصب این سیستم به شرکت‌های مدنظر ارسال کرده‌ایم. فکر نمی‌کنم سازمان لیگ مخالفتی داشته باشد، چون قرار است هزینه‌ها را خودمان پرداخت کنیم و سازمان لیگ تنها باید اجرای این کار را تأیید کند. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس سازمان لیگ نتیجه بازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی