Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@21:23:56 GMT

حکم جدید حسن روحانی برای حدادعادل

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۴۱۴۶

حکم جدید حسن روحانی برای حدادعادل

رئیس جمهور با صدور احکام جداگانه‌ای، غلامعلی حداد عادل، حجت‌الاسلام حمید پارسانیا و حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی را برای مدت چهار سال به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور با صدور احکام جداگانه‌ای، غلامعلی حداد عادل، حجت‌الاسلام حمید پارسانیا و حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی را برای مدت چهار سال به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حمید پارسانیا

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر علیرضا اعرافی

در اجرای تبصره (۱) اصلاحی مورخ ۱۳۹۲.۱۲.۶ ماده (۷) اساسنامه دانشگاه فرهنگیان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «عضو هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسن روحانی غلامعلی حداد عادل دانشگاه فرهنگیان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز

عبدالرسول پورعباس روز جمعه در جریان بازدید از روند برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ رشته علوم تجربی در حوزه امتحانی دانشگاه امیرکبیر با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع خبرنگاران گفت: یک مورد تخلف در تهران داشتیم که تلاش داشت از دفترچه سوالات عکس بگیرد، اما ظرف چند دقیقه اول این فرد دستگیر شد. همچنین دو مورد در استان‌های جنوبی برای همراه داشتن ابزار تقلب در روز آزمون تلاش داشتند که این افراد هم دستگیر شدند و یک مورد در غرب کشور داشتیم این فرد هم تلاش برای گرفتن عکس داشت که وی هم دستگیر شد.

وی اظهار داشت: رکورد چهار نفر در مقابل چند هزار نفر در سال‌های گذشته کاملا در حد صفر و بی‌نظیر است.

پورعباس افزود: امروز روز سخت ماست و گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین داوطلب را دارد و حساس‌ترین رشته‌های ما در این گروه آزمایشی گزینش می‌شوند و برخی بسیار تلاش کردند که به شیوه‌ای داوطلبان را وسوسه کنند، اما تاکنون همه مخازن با امنیت کامل کار خود را دنبال می‌کنند. مخازنی که ما داشتیم چندلایه‌ای است که لایه اول نیروی انتظامی، لایه دوم سازمان سنجش آموزش کشور و لایه سوم شورای حفاظت آزمون هستند و به همین ترتیب لایه چهارم و پنجم برای این آزمون تعریف شده است.

پورعباس ادامه داد: برای اولین بار مخازن قفل و پلمب شد و کلید‌های آن نیز در حوزه قرار نگرفت و به جای دیگری منتقل شد و تحت‌الحفظ این کلید‌ها جمع‌آوری شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امروز تخلفی در آزمون خواهیم داشت، گفت: امیدواریم تخلف نداشته باشیم. در این زمینه آمادگی کامل داریم و همه تجهیزات با اکثریت توان در حال رصد هستند. نیرو‌های پلیس امنیت، فتا و همه توان حفاظتی و امنیتی سازمان و دستگاه‌های امنیتی کشور پای کار هستند و اگر کسی خطایی داشته باشد در همان زمان با آنها برخورد خواهد شد.

۵۰ نفر در خراسان جنوبی از آزمون سراسری جاماندند

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: امروز جمعه و همزمان با برگزاری آزمون رشته تجربی ۵۰۱ هزار نفر شرکت دارند که ۵۷۰۰ نفر داوطلب دختر و پسر در دانشگاه امیرکبیر مشغول رقابت هستند که عمده این داوطلبان را دختران تشکیل می‌دهند.

پورعباس افزود: آزمون روز گذشته با موفقیت برگزار شد؛ تنها در شهرستان زیرکوه و حاجی‌آباد استان خراسان جنوبی به دلیل وقوع سیل تعدادی از داوطلبان با وجود اینکه ارتش جمهوری اسلامی تلاش‌های زیادی داشت، جاماندند که در مجموع حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر به حوزه نرسیدند، اما این نوید را به استان می‌دهیم که با هماهنگی با دولت برای برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان ظرف ۲ هفته آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و یک آزمون دیگر از این افراد خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: آزمون سراسری داوطلبان در این استان به صورت سراسری و فرهنگیان بود و آزمون فرهنگیان مشمول سراسری هم می‌شود هرچند که سراسری در تیرماه تکرار خواهد شد و مشکلی پیش نخواهد آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد