Web Analytics Made Easy - Statcounter

تونسی‌ها با برگزاری تجمع، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و حمایت آمریکا و غرب از این رژیم، شادی خود را از پیروزی مقاومت ابراز داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ، تونسی‌ها با برگزاری تجمعی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و حمایت آمریکا و غرب از این رژیم، شادی خود را از پیروزی مقاومت نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت هماهنگی ملی تونس برای حمایت از مقاومت و جرم دانستن عادی سازی روابط با برگزاری تجمعی مقابل سفارت آمریکا در پایتخت کشور شعار‌هایی در حمایت از حقوق فلسطینیان و مخالفت با تجاوزات رژیم اسرائیل سردادند.

این تجمع هم اعتراضی و هم برای ابراز خوشحالی از پیروزی مقاومت علیه اسرائیل است.

شرکت کنندگان در این تجمع همچنین حمایت‌های آمریکا از رژیم اسرائیل و جنایات آن علیه ملت فلسطین را محکوم کردند. شرکت کنندگان پلاکارد‌ها و پارچه نوشته‌هایی حاوی شعار‌های حمایت از ملت فلسطین و ضد آمریکایی و اسرائیلی در دست داشتند.

یکی از شرکت کنندگان در پاسخ به سوال خبرنگار درباره هدف از شرکت در این تجمع و پیامی که قصد ارسال آن را دارند گفت: آمده ایم تا بگوییم مقاومت تنها راه پیروزی و آزادی کامل است. به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن و نیز کشور‌هایی که روابط خود را با آن عادی سازی کرده اند می‌گوییم سرنوشتی جز شکست نخواهند داشت.

خبرنگار افزود: تونس رسما آمادگی خود را برای اعزام هیئت پزشکی و کمک‌های پزشکی به نوار غزه برای کمک به فلسطینیان و همبستگی با آن‌ها اعلام کرد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: تونس مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا

صدها نفر در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه امروز در یکی از دانشگاه‌های مطرح استرالیا تجمع کردند و خواستار تحریم و لغو سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مرتبط با این رژیم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری استریتس تایمز، فعالان حامی فلسطین هفته گذشته اردوگاهی را در دانشگاه سیدنی، یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات آموزش عالی استرالیا، برپا کردند؛ این جنبش‌ها الهام گرفته از اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا است.

اردوگاه‌های مشابهی نیز در دانشگاه‌های ملبورن، کانبرا و دیگر شهرهای استرالیا برپا شده‌اند.

تظاهرات در استرالیا با حضور اندک نیروهای پلیس، به شکل صلح‌آمیز برگزار شده، این درحالی است که بر اساس آمار تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا بازداشت شده‌اند.

امروز، جمعیت بیش از ۳۰۰ نفری معترضان از دانشگاه سیدنی خواستار تحریم و قطع سرمایه گذاری در شرکت‌های مرتبط با اسرائیل شدند، و در تظاهرات خود درخواست دانشجویان آمریکا، کانادا و فرانسه را تکرار کردند.

مارک اسکات معاون دانشگاه سیدنی روز گذشته به رسانه‌های محلی گفت که اردوگاه حامی فلسطین می‌تواند در محوطه دانشگاه بماند زیرا خشونتی که در آمریکا دیده شده، در این کشور وجود نداشته است، در حالی که چندین خودرو پلیس در ورودی دانشگاه پارک شده بودند، هیچ نیروی پلیسی در این اعتراضات حضور نداشت.

استرالیا به شکل فزاینده‌ای از اعمال رژیم اسرائیل در غزه انتقاد می‌کند؛ یک امدادگر استرالیایی نیز در حملات ماه آوریل رژیم صهیونیستی جان باخت.

معترضان حامی فلسطین گفته‌اند که دولت این کشور به اندازه کافی برای صلح تلاش نکرده است و مردم شعارهایی علیه آنتونی آلبانیز نخست وزیر استرالیا و دولتش سر دادند.

کد خبر 750331

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند