Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخیری، از اتمام مرحله واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال به بالا در هفته گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر گروه سنی ۷۵ تا ۸۰ ساله در برابر ویروس کرونا در حال واکسینایون هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حمید مخیری»، امروز(1خرداد)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تاکنون ۷۵ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا تاکنون به این استان وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: مرحله نخست تزریق واکسن بین کادر بهداشت و درمان، سالمندان، بیماران خاص و سرطانی، کارکنان نظام پزشکی و پاکبانان شهرداری انجام شده است.

 

وی ادامه داد: تزریق واکسن مرحله اول گروه سنی ۸۰ سال به بالا علیه کرونا درهفته گذشته به پایان رسید.

 

مخیری با اشاره به روند انجام واکسیناسیون، خاطرنشان کرد: هم اکنون گروه سنی ۷۵ تا ۸۰ ساله و جاماندگان مرحله اول در حال واکسیناسیون هستند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: تزریق واکسن کرونا کرونا لرستان گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • 16 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند