Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار کرد: ثبت درخواست تعویض شناسنامه تا ۴۸ ساعت قبل از انتخابات امکانپذیر است.

علیرضا مهرآور، امروز شنبه 1 خرداد به رسانه‌ها گفت: افراد فاقد شناسنامه برای ثبت درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنند و براساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور تا ۲۵ خرداد امکان دریافت درخواست از متقاضیان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت کارت ملی هوشمند و شناسنامه را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند، افزود: متقاضیان برای ثبت درخواست به دفاتر پیشخوان دولت و ادارات شهرستان‌ها مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷۹ هزار و ۱۷۳ درخواست تعویض شناسنامه در استان داشتیم، افزود: هم اکنون ۷ هزار و ۲۹ فقره شناسنامه مکانیزه آماده تحویل است که هزار و ۳۱ شناسنامه مربوط به بیرجند است.

مهرآور با بیان اینکه تاکنون ۳۶۴ هزار و ۷۱ فقره کارت ملی هوشمند در استان صادر شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۳ هزار و ۲۱۲ فقره کارت ملی هوشمند در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۳۶۴ فقره کارت ملی هوشمند در ادارات آماده تحویل به متقاضیان است، یادآور شد: مردم برای دریافت کارت و شناسنامه‌های آماده تحویل هرچه سریعتر اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شناسنامه درخواست تعویض شناسنامه کارت ملی هوشمند ثبت درخواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود

مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت:‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات