Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

خلیل محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تولید پایدار انرژی حیاتی برق توسط نیروگاه رامین اهواز به عنوان تولیدکننده عمده برق مورد نیاز استان خوزستان از اهمیت و حساسیت بالایی به ویژه در فصل تابستان و پیک مصرف برق برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور با اجرای تعمیرات میان‌دوره‌ای و رفع چالش‌های فنی، توانستیم واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ نیروگاه رامین اهواز را تعمیر و مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل کنیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: تعویض ۱۲۰ شاخه لوله‌های واتروال بویلر، تعویض حدود ۵۰ شاخه لوله‌های رهیت بویلر، اسیدشویی کندانسور شاخه B و A، تعمیرات پیشگیرانه ترانسفورماتور اصلی و مصرف داخلی، سرویس و تعمیر پیشگیرانه تجهیزات جانبی واحد، اتمام پروژه تعمیرات اساسی برج خنک کن شماره ۶ و تعویش تراست بیرینگ ایرهیتر شاخه از مهمترین اقدام ‌های تعمیراتی در این واحد بودند.

محمدی افزود: مجموعه نیروگاه رامین، خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در فصل طاقت‌فرسای تابستان را رسالت شبانه‌روزی خود می‌داند و امیدواریم مردم نیز با صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق، ما را در تداوم این خدمت‌رسانی، یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان برق نیروگاه رامین اهواز نیروگاه رامین اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

قلعه سری افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، بر اساس برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز در روند عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

وی گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان