Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از پیشرفت 98درصدی پایانه نفتی جاسک در بخش راه‌اندازی خبر داد و گفت: این پایانه برای دریافت، انتقال و بارگیری نفت خام از طریق گوی شناور صادراتی آمادگی کامل دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت نفت و گاز پارس، محمد مشکین‌فام، پنجشنبه هفته گذشته (30 اردیبهشت 1400) در حاشیه دیدار از مراحل ساخت طرح پایانه نفتی جاسک، فرآیند پیشرفت این طرح در بخش‌های خشکی و دریایی را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از تلاش تیم‌های اجرایی در بخش کارفرما و پیمانکاران توانمند داخلی در شرایط سخت تحریمی و محدودیت‌های فعالیت در دوره مواجهه با همه‌گیری ویروس کرونا، اظهار کرد: به دلیل تجربه و تخصص در اجرای طرح‌های فراساحلی، احداث این پایانه نفتی به شرکت نفت و گاز پارس سپرده شد و خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه همکارانم، این طرح به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌هاي انجام‌شده و روند اجرای کار اظهار کرد: با بهره‌برداری از فاز نخست این پایانه صادراتی به عنوان آخرین حلقه از طرح راهبردی انتقال نفت خام از گوره به جاسک در خردادماه سال جاری، ایران به موقعیتی ویژه در خارج از حوزه خلیج فارس دست یافته و با هدف کاهش وابستگی به تنگه هرمز و امکان دسترسی آسان‌تر به مشتریان خارجی، برای نخستین بار از دریای عمان نفت صادر می‌کند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به اعلام ارسال نفت خام از مبدأ گوره به سمت جاسک توسط شرکت ملی نفت در روزهای اخیر گفت: مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از هم‌اکنون برای دریافت، انتقال و بارگیری نفت خام توسط نفتکش‌های صادراتی از سواحل مکران آماده هستیم.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، پنجشنبه هفته گذشته (30 اردیبهشت 1400) با حضور در منطقه کوه‌مبارک واقع در استان هرمزگان، از تأسیسات، مسیرهای فرآیندی، محدوده ساحلی، اسکله و ساختمان‌های صنعتی و غیرصنعتی در حال احداث پایانه نفتی جاسک دیدار کرد.

مشکین‌فام در حاشیه این دیدار میدانی، در جلسه‌ای که با حضور سرپرست طرح و پیمانکاران داخلی برگزار شد، در جریان آخرین اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار گرفت.

برچسب هاشرکت نفت و گاز پارس (POGC) طرح پایانه نفتی جاسک نخستین گوی شناور پایانه نفتی جاسک

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت نفت و گاز پارس POGC طرح پایانه نفتی جاسک نخستین گوی شناور پایانه نفتی جاسک آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت نفت و گاز پارس پایانه نفتی جاسک نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد