Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود مهدوی فرد با اشاره به برگزاری کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه جانبازان فتح خرمشهر در روز سوم خرداد در گلزار شهدا، گفت: مارش حماسی زیبای «ممدنبودی، شهر آزاد شد» همزمان از رادیو و بلندگوهای ادارات و سازمان پخش خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمود مهدوی فرد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه هفته مقاومت از امروز شنبه اول خرداد آغاز و تا پنجشنبه پنجم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح کانون خبرنگاران دفاع مقدس در ابتدای هفته مقاومت خبر داد و گفت: عملیات بیت‌المقدس از دهم اردیبهشت سال ۶۱ آغاز و در نهایت در سه مرحله منجر به پیروزی رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه در ابتدای جنگ دشمن با توانمندی هایی که داشت توانست توفیقاتی کسب کرده و وارد خاک ایران شود و به تصرف شهرهای ایران بپردازد اما رزمندگان ما با توکل بر خداوند و با همدلی و وحدت توانستند شهر خرمشهر را آزاد کنند که حضرت امام (ره) در این رابطه فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

مهدوی فرد بیان کرد: لشکر ۴۱ ثارالله در اجرای عملیات بیت‌المقدس نقش بسیار مهم و کلیدی داشت و جزء اولین‌ها در این عملیات بود.

وی تصریح کرد: در عکس معروف مسجد خرمشهر بعد از آزادسازی پرچم نصب شده بالای این مسجد توسط رزمندگان استان کرمان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه از فردا بحث آذین بندی مجموعه های دولتی و غیر دولتی در هفته مقاومت آغاز خواهد شد‌، گفت: در  این ایام از تصویرسازی ۵ سردار شهید عملیات بیت المقدس در گلزار شهدا رونمایی خواهد شد.

مهدوی فرد همچنین از رونمایی و انتشار موشن گرافی و اینفوگرافی نقش لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات بیت المقدس ساعت ۹ صبح روز سوم خرداد درگلزار شهدا خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه جانبازان فتح خرمشهر در روز سوم خرداد در گلزار شهدا، اذعان کرد: مارش حماسی زیبای «ممدنبودی، شهر آزاد شد» همزمان  از رادیو و بلندگوهای ادارات و سازمان ها پخش خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: به مناسبت هفته مقاومت بازدید از دو موزه دفاع مقدس یادگار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی و موزه ذوالفقار ارتش رایگان خواهد بود و کلیه علاقمندان می توانند در روزهای دوم سوم خرداد از این موزه ها بازدید داشته باشند.

مهدوی فرد ادامه داد: در طول هفته برنامه هایی به مناسبت هفته مقاومت در مجموعه نظامی و انتطامی و دولتی انجام خواهد شد.

وی افزود: سامانه دفاع برای تمام مجموعه‌های دولتی و غیردولتی استان تعریف شده که برنامه‌های اجرایی در مناسبت‌ها در این سامانه بارگذاری می‌شود که تاکنون ۱۶ ارگان دولتی برنامه هایشان را بازگذاری کرده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همچنین از راه اندازی انجمن موسیقی دفاع مقدس در روز سوم خرداد خبر داد.

مهدوی فرد بیان کرد: در عصر روز سوم خرداد رژه موتوری توسط نیروهای نظامی و انتظامی از حرم شهدای گمنام جنب موزه دفاع مقدس تا گلزار شهدا صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مجموعه شورای نشر در استان کرمان راه اندازی شد در سال گذشته در بحث دفاع مقدس ۱۱۰ عنوان کتاب منتشر که  از این تعداد ۵۰ عنوان مربوط به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اذعان کرد: از مجموعه های دولتی و غیردولتی درخواست کردیم که هر کدام یک کتاب شهید مربوط به شهدای آن ارگان و یا نهاد مربوطه را در مجموعه خود منتشر کنند.

مهدوی فرد در پایان تصریح کرد: دایره المعارف و دانشنامه دفاع مقدس در سطح استان در سال گذشته تشکیل و منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به عنوان دبیر این مجموعه مشخص شدند که امید به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عملیات بیت المقدس روز سوم خرداد سوم خرداد هفته مقاومت گلزار شهدا مهدوی فرد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد