Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:56:47 GMT

خرمشهر، مقطع طلایی از تاریخ ایران است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۴۶۴۷

خرمشهر، مقطع طلایی از تاریخ ایران است

ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان این‌که آزادسازی خرمشهر مقطع طلایی از تاریخ کشور است، گفت: ما امروز در آستانه انتخابات هستیم و همه باید بدانیم که ثمره خون شهدا این است که همگی در صحنه حضور پیدا کنیم و دوباره، پشتوانه نظام جمهوری اسلامی برای ادامه راه شهدا باشیم.

سردار حسن شاهوارپور در حاشیه مراسم تقدیر از رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر و دزفول قهرمان که امروز (اول خردادماه) در سپاه ولیعصر خوزستان برگزار شد، با تبریک سالروز فتح خرمشهر و پیروزی ملت فلسطین، اظهار کرد: خرمشهر یک مقطع طلایی از تاریخ کشور است که در آن روز تاریخی در سال ۶۱، رزمندگان عزیز، خرمشهر را مجددا به دامن ایران اسلامی برگرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در این ایام و در این روز یکی از کارهایی که باید دنبال کنیم، تجلیل از خانواده عزیز شهدا و فاتحان آن روزها است. افرادی که ولی‌نعمت ما هستند و بر ما منت دارند و ما نیز مدیون آن‌ها هستیم. امروز برنامه‌ای داشتیم و در خدمت تعدادی از فرماندهان و رزمندگان آن روزها بودیم، روزهایی که حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با قدردانی از تمام فاتحان خرمشهر، خاطرنشان کرد: باید به جوانان و مردم بگوییم که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید همیشه از آن‌ها به نیکی یاد کنیم که این افتخار برای کشور ماندگار شد. اگر امروز غزه و مقاومتی در فلسطین است، این را مدیون مقاومت‌های سخت آن روزها هستیم. امیدوارم خداوند به ما توفیق بدهد تا بتوانیم این راه نورانی را همیشه ادامه دهیم.

شاهوارپور در پاسخ به این سوال که رمز پیروزی رزمندگان در خرمشهر چه بود؟ گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در خرمشهر، مقاومت بود. مقاومتی که خود مردم خرمشهر و جوانان به فرماندهی شهید جهان‌آرا رقم زدند و بعد نیز وحدت، یکدلی و حضور مردم ما در صحنه، رمز این پیروزی بوده است. ما امروز در آستانه انتخابات هستیم و همه باید بدانیم که ثمره خون شهدا این است که همگی در صحنه حضور پیدا کنیم و رای دهیم و دوباره، پشتوانه نظام جمهوری اسلامی برای ادامه راه شهدا باشیم.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی را در شهرک آویویم با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

در بیانیه دیگری حزب الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی در شهرک شتولا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردیم.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک موشک ضدزره به منزلی در شهرک شتولا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

کد خبر 6097558

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر