Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: برای اینکه جهادگران فرهنگی ما کارآمد و مسلط‌تر وارد مناطق شوند دوره توانمندسازی برای آن‌ها برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید حمزه معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی جهادگران دانشجو معلم چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره مشق جهاد این بود که جهادگران دانشگاه فرهنگیان مسلح، مسلط و کارآمد تر در مناطق حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: طبق سنجش ها و ارزیابی های انجام شده و بر اساس تمایل و درخواست دانشجو ها تصمیم به برگزاری این دوره گرفتیم.

حمزه با اشاره به این که این دوره بصورت حضوری و با تمام پروتکل بهداشتی صورت گرفت افزود: در این دوره ۷۰ جهادگر دانشجو معلم شرکت کردند.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: بنا داریم این دوره در آینده هم ادامه دهیم و سعی کنیم جهادگر عرصه اموزش توانمندتر و کارآمدتر شوند.

 حمزه با اشاره به سر فصل های این دوره خاطر نشان کرد: این دوره شامل دو قسمت تخصصی و جهادی بود که در قست تخصصی این دوره نکات درس فارسی و ریاضی ابتدایی به دانشجو ها آموزش داده شد و در قسمت گفتمانی مبنا جهاد، انتظارات  رهبری از گروه های جهادی و ماموریت بسیج دانشگاه فرهنگیان در عرصه جهادی بیان شد.



 هدف از برگزاری دوره توانمند سازی رشد جهادگران دانشجو است

رحیم اسکندری معاونت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ گفت: با توجه به آغاز دور جدید رویدادهای توانمندسازی در معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی، استان چهارمحال و بختیاری نیز به جمع استان های برگزار کننده این رویداد پیوست.
 
معاونت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری افزود: توانای ما با حضور اساتید کشوری مانند آقای صادق مفرد، ایمان ایرانی، آقای محمد کریمی و… آغاز شد.
 
وی افزود: شرکت کنندگان این دوره دو دسته بودند، یک قسمت بچه های ادوار و قدیمی تر بودند یک قسمت جهادگران جدید در این دوره شرکت داشتند. تعداد شرکت کننده ها۱۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر بود.
 
اسکندری تشریح کرد: طرح درس های دوره هم بحث مبانی حرکت های جهادی، شناسایی منطقه و برنامه ریزی و مسئله محوری؛ کارگروه اجتماعی کارگروه فرهنگی کارگروه آموزشی کارگروه عمرانی طرح درس های دوره بودند.
اسکندری در پایان گفت:  امیدواریم تداوم برگزاری رویداد های توانمندسازی برای این استان سبب رشد جهادگران دانشجو گردد.

 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری دانشگاه فرهنگیان بسیج دانشجویی عملیات جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد