Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت حق‌وردی هم به تیم ملی آذربایجان می پیوندد در هفته نخست دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره اروپا، پرتغال در استادیوم آلیانز تورین به مصاف آذربایجان رفت و در حالیکه انتظار می رفت شاگردان فرناندو سانتوس با نتیجه پر گلی این بازی را به پایان برسانند، اما این اتفاق رخ نداد و یاران کریستیانو رونالدو با یک گل به خودی بازی را برنده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار علی قربانی مهاجم ایرانی الاصل سابق استقلال و سپاهان که پس از حضور در باشگاه سومقاییت، به دعوت جیانی د بیاسی سرمربی آذربایجان ملیت این کشور را پذیرفت ۸۵ دقیقه در ترکیب این تیم به میدان رفت و مقابل رونالدو و سایر ستارگان پرتغالی قرار گرفت.

علی قربانی درباره مهاجرت خود به آذربایجان اعلام کرده بود که پناهنده سیاسی نشده است و صرفاً یک تصمیم ورزشی گرفته است.

حالا یک ایرانی دیگر حاضر در باشگاه سومقاییت نیز به تیم ملی آذربایجان دعوت شده است تا مشخص شود او نیز همانند علی قربانی از ایران مهاجرت کرده، تغییر تابعیت داده و ملیت آذربایجان را پذیرفته است.

جیووانی دی‌بیاسی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال آذربایجان نام حجت حق‌وردی ، مدافع ایرانی سومقاییت را در بین فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار آذربایجان قرار داد.

به نظر می‌رسد بعد از علی قربانی، قرار است حجت حق‌وردی نیز به عنوان دو بازیکن ایرانی با پذیرفتن تابعیت آذربایجانی برای این تیم به میدان برود.

حجت حق وردی که به شدت مورد توجه پرسپولیس بود پیش از این در تیم‌های ابومسلم، ذوب آهن و پیکان نیز بازی کرده بود. او از سال ۲۰۲۱ در سومقاییت بازی می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی قربانی حجت حق وردی تیم فوتبال سومقاییت حجت حق وردی علی قربانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش حجت حق وردی علی قربانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری