Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:15:15 GMT

افزایش داوطلبان آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۴۹۲۴

افزایش داوطلبان آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید حسین سجادی تبار با اشاره به اینکه شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفّاظ قرآن کریم، روز جمعه همزمان با سراسر کشور در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، گفت: ۳۹۸ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۸۲ نفر در جلسه آزمون کتبی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲۳ نفر از این تعداد را آقایان و ۱۵۹ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه این آزمون در سه سطح حفظ ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جز برگزار شد، افزود: در حفظ ۱۰ جز ۱۴ مرد و ۳۴ زن، حفظ ۲۰ جز ۹ مرد و ۱۶ زن و حفظ ۳۰ جز ۱۰۰ مرد و ۱۰۹ زن شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به شرکت ۲۳۰ حافظ قرآن کریم در سال گذشته در این آزمون گفت: افزایش تعداد داوطلبان شرکت در این آزمون قابل قبول است. استان قم از نظر تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون نسبت به جمعیت استان، در رتبه‌های برتر کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم در ۵ سالن بزرگ و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد و علاوه بر تب سنجی داوطلبان، استفاده از ماسک نیز برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی بود.

کد خبر 5217617

منبع: مهر

کلیدواژه: قم قرآن کریم مسابقات قرآنی مدرک تحصیلی انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما اردبیل آمار کرونا گرگان واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها زلزله کرمانشاه قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم