Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرایند تشکیل پرونده گزینش قضایی داوطلبان تصدی امر قضا که مراحل مصاحبه علمی و سنجش شخصیت را با موفقیت سپری کرده‌اند، اعلام شد.

 این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، داوطلبان تصدی امر قضا که مراحل مصاحبه علمی و سنجش شخصیت را با موفقیت سپری نمودند و از طریق پیامک به منظور تشکیل پرونده به گزینش دعوت شده‌اند، می‌بایست جهــــت انجام فرایند ثبت نام و تشکیل پرونده گزینش از طریق سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

qazahrm.ir به سربرگ ادارات تابعه معاونت منابع انسانی،  قسمت امور گزینش قضایی و اداری قسمت گزینش قضات غیر روحانی مراجعه کرده و مراحل مندرج را ملاحظه نمایند.

به منظور تشکیل پرونده گزینشی ضروری است داوطلبان آخرین نسخه فرم های مورد نیاز را از سایت دانلود کنند.

مراحل ثبت‌نام در گزینش غیرحضوری است که سیر مراحل آن به اطلاع داوطلبان رسانده خواهد شد.

داوطلبان جهت انجام فرایند گزینش، قبل از شروع ثبت نام و تکمیل فرم‌های گزینش به مطالب مندرج توجه نمایند تا مراحل گزینش با سهولت و در فضایی عادلانه‌تر انجام شود.

داوطلبان گرامی جهت رفع هرگونه شبهه و سوال درخصوص سیر مراحل گزینش با امور گزینش قوه قضاییه تماس به شماره تلفن  ۰۲۱-۸۸۹۱۹۴۱۷ و  ۰۲۱-۸۸۸۹۴۱۲۴ تمایس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه منصب قضاوت تشکیل پرونده گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف

در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

به گزارش تسنیم، بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی