Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:58:42 GMT

اصولگرایان قزوین در یک قدمی وحدت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۵۴۴۵

اصولگرایان قزوین در یک قدمی وحدت

به گزارش خبرنگار مهر پس از مدتها بحث و چانه زنی میان جبهه پیروان ولایت و همچنین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای وحدت و ارائه یک لیست واحد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ظهر شنبه با صدور بیانیه‌ای، ازفعالیت یک تیم داوری ۵ نفره برای وحدت در جریان اصولگرایی خبر داد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که پیش از این وحدت را تنها با حضور کاندیداهای نهایی جبهه پیروان ولایت در مجمع این شورا و اخد رأی از اعضای مجمع ممکن دانسته بود در بیانیه ظهر امروز شرط جدید خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آنچه در این بیانیه به آن به صورت تلویحی اشاره شده، با حضور تیم داوری دو لیست ۹ نفره به یک لیست تبدیل شده و ۹ نفر باقیمانده باید به صورت رسمی انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کنند.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

بدینوسیله به استحضار عموم نیروهای انقلابی می‌رساند جلسه مشترک شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و شهرستان قزوین در عصر جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به منظور تصمیم گیری در خصوص لیست واحد شورای شهر قزوین تشکیل گردید. در این جلسه پس از استماع فرمایشات نماینده هیأت ۵ نفره داوری جناب حجه الاسلام و المسلمین سبحانی نیا

مصوب گردید در صورتی که ۹ نفر انتخاب نشده از لیست ۱۸ نفره با مدیریت هیأت داوری ۵ نفره تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخه سوم خرداد ۱۴۰۰ به طور همزمان در فرمانداری حضور پیدا کرده و انصراف خودشان را از کاندیداتوری انتخابات شورای شهر قزوین رسماً به ثبت برسانند و دیگر تحت هیچ شرایطی در صحنه کاندیداتوری انتخابات حضور نداشته باشند شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با لیست واحد مخالفت نکرده و از آن حمایت نمایند.

شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین

با این بیانیه هرچند دسترسی به وحدت برای ارائه یک لیست ۹ نفره واحد دور از دسترس نیست اما باید دید ۹ نفری که از لیست نهایی دور مانده‌اند، از هیئت داوری تمکین خواهند کرد؟

کد خبر 5217784

منبع: مهر

کلیدواژه: اصولگرایان قزوین وحدت اصولگرایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا فلسطین بوشهر جنبش ازما اردبیل آمار کرونا گرگان واکسن کرونا عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا کرمانشاه زلزله ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟