Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی ستاد مرکزی انتخابات "آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی" کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری "ابوالفضل فخرالاسلام" به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات در استان مرکزی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری طی حکمی مسئول ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری در استان مرکزی منصوب شد که  بر اساس این حکم ابوالفضل فخرالاسلام  به عنوان مسئول ستاد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان مرکزی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بخشی از متن حکم آن آمده است: نظر به شرایط کنونی کشور و اهمیت حضور در حضور حداکثری و پرشور آحاد مردم ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر شناسایی کاندیدای اصلح و انتخاب درست و مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل دولت اسلامی، قوی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و حضور جوانان به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی (ایران ما) در استان مرکزی منصوب می‌شوید.

امید است با یاری پروردگار متعال و استعانت از توجهات خاص حضرت ولیعصر(عج) و با دقت نظر به سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی ایران ما برگزاری انتخاباتی سالم به همراه اجرای کارزارهای تبلیغاتی منسجم و مردم‌نهاد و همچنین عملیاتی سازی پویش سراسری هر خانه یک ستاد را در استان ذیربط پای ریزی و سازماندهی نمایید.

نامزدهای انتخابات باید برای مبارزه با فساد برنامه و طرح مشخص داشته باشندمردم در انتخابات 1400 به کدام گزینه رای بدهند؛ «لغو تحریم» یا «شکست تحریم»؟حضور حداکثری در انتخابات سبب افزایش اقتدار و امنیت کشورمان می‌شود

پایبندی به اصول اخلاقی اسلامی، رعایت قوانین و مقررات موضوع در تمامی مراحل انتخابات، تبیین و بست گفتمان دولت قوی برای ایران قوی در سطوح مختلف جامعه، بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های جوانان خلاق و متعهد در امور ستاد سحر، بهره‌گیری از نظرات و رهنمودهای علما، فرهیختگان و نخبگان علمی فرهنگی و ورزشی استان، پرهیز از اسراف و تبذیر، به کارگیری روش‌های نوین در تبلیغات انتخاباتی، حفظ و رعایت حقوق شهروندی و حقوق سایر کاندیداهای محترم ریاست جمهوری در عرصه انتخابات توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش تسنیم، ابوالفضل فخرالاسلام دارای مدرک دکتری تخصصی، از فرهنگیان استان مرکزی، فعال رسانه‌ای باسابقه و مدیرمسئول چند نشریه استانی، فعال و مدرس سیاسی استان است که در دوره گذشته نیز رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی بوده است.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی منصوب شد ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری رئیس ستاد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی