Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فیروزی گفت: داوران ما به عمد علیه یا به سود یک تیم سوت نمی زنند اما برخی مواقع اشتباهاتی رخ داد که به ضرر یک تیم تمام می‌شود

علی فیروزی در خصوص آخرین وضعیت نفت آبادان صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، علی فیروزی درباره آخرین وضعیت نفت آبادان قبل از بازی با استقلال به فارس گفت:

تیم ما پس از کسب تساوی در خانه تراکتور تا حدی به خودباوری رسید و شرایط روحی خوبی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقفه‌ای طولانی در نتیجه نگرفتن تیم ما افتاده بود و ان شالله بچه‌ها بتوانند با ارائه یک بازی خوب، استقلال را شکست بدهند زیرا هواداران نفت دیگر تحمل شکست ندارند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اتفاقات داوری دیدار رفت نفت آبادان و استقلال و همچنین اشتباهات داوری که در دربی 95 به ضرر آبی پوشان رخ داد، آیا نگران قضاوت بازی آتی دو تیم نیستند، پاسخ داد:

داوران ما به عمد علیه یا به سود یک تیم سوت نمی زنند اما برخی مواقع اشتباهاتی رخ داد که به ضرر یک تیم تمام می‌شود. در بازی رفت با استقلال کمک داور گل طالب ریکانی را به اشتباه آفساید گرفت.

مدیر تیم نفت آبادان گفت:

اکنون هم اگر نگران داوری بازی با استقلال باشیم‌، کار خاصی نمی‌توانیم انجام بدهیم. با تمرکز داشتن در تمام دقایق مسابقه می‌توان این نگرانی‌ها را پشت سر گذاشت و عملکرد خوبی داشت. بازیکنان فقط با تمرکز روی کارهای تاکتیکی و وظایفی که به آنها سپرده می‌شود باید به فکر برتری مقابل استقلال باشند.

فیروزی افزود: 

در صورتی که تیم ما از لحاط فنی، تاکتیکی و تمرکز بهتر از حریف باشد، حتی اگر اتفاقی در بازی رخ بدهد، می‌تواند اشتباهات داوری را پشت سر بگذارد. باید تمام توجه ما به فوتبال بازی کردن باشد. به دلیل برگزاری دیدار با استقلال در آبادان و شرایط نه چندان خوب ما در جدول باید فقط به سه امتیاز فکر کنیم.

او ادامه داد:

تیم ما در 11 هفته اخیر بردی نداشته و ان شالله این طلسم در بازی مقابل استقلال بشکند. حتی ‌می‌ توانستیم مقابل تراکتور در تبریز هم برنده باشیم اما شانس با ما یار نبود یا بهتر بگویم بچه ها در زدن ضربات نهایی دقت خوبی نداشتند. 

مدیر تیم نفت آبادان گفت:

تیم ما در این مسابقه حسین ساکی، مهدی زهیوی، رحیم زبیدی و حسن بیت سعید را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و وضعیت امید حامدی فر باید تا فردا بررسی شود. البته بازیکن محرومی نداریم اما شرایط سایر نفرات خوب است و امیدواریم مقابل استقلال بهترین بازی خود را انجام بدهند.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی محمدرضا مهدوی در طرفداری: کتت را باز کنی، گنده نمی شوی؛ فوتبالت را قوی کن علی دایی: ناصر حجازی بیشترین تاثیر را در فوتبال من داشت استقلال تهران با پیراهن قرمز در یک بازی رسمی افزایش شدید فروش پیراهن های تیم ملی فرانسه پس از بازگشت کریم بنزما ممفیس دیپای به انتقال آزاد به بارسلونا نزدیک شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان علی فیروزی تیم ما یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب در پایان دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: بابت نحوه بازی خودمان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و حریفی برای گفتن ندارم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم آنها را به خودباوری رساندیم و به بازی برگشتیم.

او ادامه داد: بازیکن حریف در مقابل هواداران ما خوشحالی و آنها را تحریک کرد. بارها گفته‌ام که استقلال چه با جام چه بدون جام قهرمان لیگ برتر است. ما به قدرت بازیکنانمان ایمان داریم. ما از بازیکنانی که سابقه حضور در استقلال را دارند می‌خواهیم که شرافتمندانه بازی کنند و ۲۰ دقیقه از وقت بازی را وقت تلف نکنند.

مربی استقلال تهران تصریح کرد: ابایی ندارم اگر ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم! تا خدا نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد.

کد خبر 6098819 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم