Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@23:31:12 GMT

اصلاح‌طلبان سراغ نامزد اجاره‌ای می‌روند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۵۷۳۰

اصلاح‌طلبان سراغ نامزد اجاره‌ای می‌روند

گروه سیاسی فردا: حمیدرضا ترقی درباره آرایش صحنه انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار فردا گفت: انتخابات حالت 3 قطبی پیدا می کند. البته قطب اصلاح طلبان ضعیف خواهد بود اما نامزد جریان اعتدال قوی تر به نظر می رسد که با توجه به موضوع احیای برجام و احتمال رفع پاره ای تحریم ها ممکن است زمینه رأی قابل توجهی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرف اصولگرایان را نیز آقای رئیسی نمایندگی می کند.

وی افزود: میزان مشارکت نسبت به هفته گذشته 10 درصد اضافه شده و به 42 درصد رسیده که این مسئله برآمد از فعال شدن نامزدها و انتخاباتی شدن فضای کشور است. یقینا اگر مناظرات نامزدها برگزار شود باز هم میزان مشارکت افزایش پیدا خواهد کرد و پیش بینی می شود به 54 تا 60 درصد برسد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره یک مرحله ای یا دو مرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بستگی دارد مناظرات چقدر متأثر از شرایط اقتصادی تعیین تکلیف برجام شود. گرچه کشیدن انتخابات به دور دوم ضعیف است اما نمی توان احتمال آن را رد کرد.

وی درباره کسب رأی علی لاریجانی از پایگاه اجتماعی اصولگرایان ادامه داد: این احتمال وجود دارد چون برخی ها اعتقادی به حمایت از نامزدی با شخصیت روحانی ندارند بنابراین بعضی ها ممکن است به سمت آقای لاریجانی گرایش پیدا کنند چون آقای لاریجانی هنوز از کسوت اصولگرایی خارج نشده است؛ گرچه آقای لاریجانی خودش را ورای جناح بندی های سیاسی می داند اما از جرگه اصولگرهایی هنوز کسی او را خارج نکرده است.

ترقی درباره نامزد جریان اصلاحات بیان کرد: بستگی دارد کدام یک از نامزدهای آنها تأییدصلاحیت شوند اگر طیف تندرو اصلاحات نامزدی نداشته باشد، آنها به طرف نامزدی مثل آقای پزشکیان خواهند رفت که کمی دوز اصلاح طلبی اش کم باشد یا به سمت نامزد اجاره ای می روند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اصلاح طلبان اصولگرایان انتخابات ریاست جمهوری شرایط اقتصادی علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این مناظره‌ها ۲ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.

 آینه دار افزود : هر مناظره شامل ۳ بخش محور‌های کلی، سئوالات کارشناسان و سئوالات مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه مناظره‌ها همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات به روی آنتن خواهد رفت گفت:۴۴ نفراز عوامل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی کارضبط مناظرات را برعهده دارند.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!