Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که خسارت‌های وارد شده به زرادخانه موشکی مقاومت فلسطین در جنگ اخیر کمتر از میزان برنامه‌ریزی شده مقامات این رژیم بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی جنگ اخیر ۴۳۶۰ موشک و راکت توسط گروه‌های مقاومت به سمت اراضی اشغالی شلیک شد که از این تعداد ۳۴۰۰ فروند به مناطق مختلف اراضی اشغالی اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم اشغالگر همچنین مدعی شد که بیشتر این موشک‌ها به محیط‌های باز اصابت کرد و سامانه‌های گنبد آهنین ۹۰ درصد از این موشک‌ها را رهگیری کردند.

سایت عبری زبان واینت در این باره گزارش داد: این شاید بیشترین میزان شلیک موشک به سمت اسرائیل در این مدت کوتاه از جنگ (۱۱ روز) باشد.

طبق این گزارش، برآوردهای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند که در حال حاضر ۱۰ هزار موشک در اختیار همه گروه‌های فلسطینی از جمله صدها موشک دوربرد قرار دارد.

در همین حال، روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز اعلام کرد: ارتش اسرائیل اذعان می‌کند خسارت وارد شده به زرادخانه موشکی حماس کمتر از میزان توقعات بوده است.

هاآرتص در این باره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی طی جنگ اخیر ۴۰ درصد از سکوهای پرتاب موشک وابسته به حماس را هدف قرار داد اما برای هدف قرار دادن مواضع دیگر با مشکل مواجه شد.

ارتش رژیم صهیونیستی درحالی مدعی رهگیری ۹۰ درصد موشک‌های مقاومت فلسطین شده است که شبکه مکان این رژیم در گزارشی اعلام کرد: ۷۸ درصد از موشک‌های شلیک شده از غزه به اراضی اشغالی طی ۱۱ روز جنگ به اسرائیل اصابت کرد.

این شبکه در ادامه اذعان کرد که برخلاف اعلام ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری ۹۰ درصد از موشک‌های مقاومت، سامانه‌های گنبد آهنین تنها موفق به رهگیری ۲۲ درصد از این موشک‌ها شدند.

شبکه مکان همچنین اذعان کرد: هدف قرار دادن سامانه‌های موشکی حماس در نوار غزه برای پیروزی کافی نبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش بس غزه حمله به غزه ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت