Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در اطلاعیه روابط عمومی وزارت بهداشت آمده است:  تاکنون دو میلیون و 478 هزار و 936 نفر دُز اول واکسن کرونا و 451 هزار و 721 نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به دو میلیون و 930 هزار و 657 دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از دیروز تا امروز اول خرداد 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 5 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که هزار و 175 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به دو میلیون و 823 هزار و 887 نفر رسید.

متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 187 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 78 هزار و 381 نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون 319 هزار و 746 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

در پایان اطلاعیه اعلام شده است:  چهار هزار و 945 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون 18 میلیون و 810 هزار و 335 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است همچنین در حال حاضر 8 شهر کشور در وضعیت قرمز، 233 شهر در وضعیت نارنجی، 207 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به نزدیکی فاصله امتیازات تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رده اول و دوم جدول لیگ برتر کاملا مشخص است که این دو تیم تا اینجا خود را به عنوان کاندیدا‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر معرفی کرده‌اند.

اما نگاهی به تعداد برد‌های اخیر این دو تیم و نکته نهفته در کلین شیت‌های سرخابی ها، این واقعیت را مشخص می‌کند که تیم پرسپولیس انگیزه بیشتری برای گرفتن جایگاه استقلال در بالای جدول دارد.

شاگردان اوسمارویرو در ۵ بازی آخر (از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم) موفق شدند تیم پیکان را دو بر صفر، گل گهر سیرجان را یک بر صفر، ملوان بندر انزلی را یک بر صفر و صنعت نفت آبادان را ۳ بر صفر پشت سر بگذارند و در دیدار حساس مقابل تیم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شوند.

کسب ۴ پیروزی و به ثمر رساندن ۷ گل بدون دریافت حتی یک گل خورده در این تعداد بازی موجب شد تا علاوه بر نزدیک‌تر شدن پرسپولیس به استقلال در صدر جدول و کم کردن فاصله امتیازی به عدد یک زنگ خطر جدی را برای شاگردان جواد نکونام به صدا در بیاورند.

اما در نقطه مقابل تیم استقلال در ۵ دیدار اخیر خود با دو مساوی مقابل تیم‌های این مس رفسنجان و تراکتور دو امتیاز از دست داد تا از مجموع ۱۵ امتیاز ۵ بازی اخیر تنها ۱۱ امتیاز گرفته باشد. هرچند که تیم استقلال توانست تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک را با نتیجه مشابه یک بر صفر و شمس آذر قزوین را سه بر دو از پیش رو بردارد، اما نکته جالب توجه در تعداد گل‌های خورده و زده این دو تیم است که استقلالی‌ها هم هفت گل در این ۵ هفته به ثمر رساندند تا به لحاظ گلزنی از پرسپولیس عقب نباشند، اما دریافت ۴ گل خورده شرایط خط دفاعی این تیم را متزلزل‌تر نسبت به پرسپولیسی مشخص می‌کند که ظرف ۵ هفته یک گل هم نخورد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است